تیم کیتز – باشگاه بارسلونا در دیدار روز گذشته مقابل اتلتیکو ماردید از هفته سی و سوم لالیگا ۲۰-۲۰۱۹ بخشی از سکوهای استادیوم نیوکمپ را با پیراهن این تیم پر کرد.
باشگاه بارسلونا به منظور جلب حمایت هواداران خود و همچنین کسب درآمد در مقطعی که باشگاه ها از محل بلیت فروشی درآمدی ندارند زمینه را برای سفارش پیراهن بارسلونا با نام هر یک از هواداران علاقه مند فراهم کرد و تعداد ۳ هزار پیراهن سفارش داده شده را در دیدار مقابل اتلتیکو روی صندلی های سه جایگاه ورزشگاه نیوکمپ چیدمان کرد.
سیستم گرافیکی تماشاگران مجازی لالیگا هم در این مسابقه فعال بود اما به گونه ای تنظیم شده بود که سه سکوی مورد نظر را پوشش ندهد. باشگاه بارسلونا اعلام کرده بخشی از درآمد حاصل از این اقدام را به پروژه های خیریه مقابله با ویروس کرونا اختصاص خواهد داد.