تیم کیتز – در گذر از ماه های سرد سال شاهد استفاده نیمکت نشینان تیم های حاضر در لیگ برتر از انواع اشکال پتو برای در امان ماندن از سرما بودیم.
هر چند پتو جزو اقلام گرماشی مرسوم( اعم از گرمکن ، کاپشن، کلاه و …) به شمار نمی رود، اما در این پست نگاهی به تدارک باشگاه ها برای این ابزار مازاد گرمایشی خواهیم داشت.
به نظر می رسد یکی از اصولی ترین اقدامات در این زمینه توسط باشگاه پرسپولیس انجام گرفت؛ پتوهای مشکی که با یک لوگوی بزرگ پرسپولیس در مرکز آن اختصاصی شده اند.
استقلال که در فصل های گذشته با تدارک پتوهای لوگو دار سرآمد بود، در فصل جاری پتوهایی در طیف های متفاوت از رنگ آبی را برای این منظور تهیه کرده و نکته امیدوار کننده این است که حداقل این پتوها از طرح های پلنگی و گل و مرغی انتخاب نشده است.
آلومینیوم اراک نیز با دوختن لوگوی بزرگ باشگاه روی پتوهای عادی، نه به کیفیت پرسپولیس اما آنها را شخصی سازی کرده است.
فولاد خوزستان هم در زمان حضور در شهرهای دیگر از پتوهای تک رنگ با نقوش برجسته غیر مرتبط با فوتبال استفاده کرد.
بازیکنان فجر سپاسی هم از حوله هایی با لوگوی تامین کننده لباس تیم برای گرم نگه داشتن خود استفاده کردند.
پیکانی ها برای گرم نگه داشتن خود به هر آنچه داشتند متوصل شدند؛ از پتوی شبه پادگانی تا پتو مسافرتی.
مسئولان نساجی هم بدون توجه به محیط ورزشی که در آن قرار دارند، از همان پتوهایی که در اتاق خواب استفاده می کنند برای بازیکنان تیم تدارک دیدند.
کدام لیگ خارجی را سراغ دارید که در این گستره وسیع تیم ها مبادرت به استفاده از اقلام گرمایشی مازاد بر پوشاک عرف می کنند؟