تیم کیتز – پدیده(شهر خودرو سابق) تاکنون چندین بار در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طرح و ترکیب رنگ سازمانی خود را تغییر داده است.
تابع اصلی تغییرات گذشته در هویت سازمانی و لباس این باشگاه بیشتر منابع مالی بوده که گهگاهی از هر سو به سمت آن هدایت شده و آن را با تغییرات متعدد در نام، لوگو، لباس، سرمربی و … مواجه ساخته است.
اکنون به نظر می رسد در دوره جدید که باشگاه مجددا به نام سابق بازگشته، محور و تکیه گاه تغییرات بر هویت تاریخی یکی از باشگاه های قدیمی مشهد یعنی ابومسلم استوار است. دیگر خبری از ترکیب عموما قرمز و سفید نیست و راه راه قرمز و مشکی این تیم بلاتکلیف را بیش از پیش وام دار باشگاه قدیمی خراسان کرده است.
بدون شک افراد آگاه در این حوزه از آثار مخرب تغییرات بدون برنامه و پشتوانه و بهره برداری نادرست از هویت و برند یک باشگاه ریشه دار قدیمی مطلع، تغییراتی که با تصمیمات خلق الساعه و عموما با هدف جلب ارتباط حسی هواداران با تیم تازه تاسیس صورت می گیرد و اصولا و اثباتا نه تنها به ارتقای ارزش برند قدیمی(در اینجا ابومسلم) کمکی نمی کند بلکه اعتبار گذشته آن را نیز خدشه دار می کند و به سمت نابودی می کشاند.