تیم کیتز – سپاهان در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر مقابل پرسپولیس ترکیب ناگوارایی از کلمات و نوشته های غیر همسان را روی پیراهن خود به نمایش گذاشت.
سپاهانی ها در هفته ای که فرصت پخش زنده سراسری برای آنها فراهم بود سه ردیف تبلیغات به جلوی پیراهن خود اضافه کردند و لوگوی اسپانسر ثابت همیشگی را هم کنار نگذاشتند تا شاهد ترکیبی عجیب و درهم و برهم باشیم.
اساسا اینکه چرا مسئولان سپاهان در هر هفته ای که اسپانسر(ها) اضافی جذب می کنند تمایلی به جایگزینی اسپانسر جدید به جای نشان فولاد مبارکه ندارند یک سوال بزرگ است.
در بازی مقابل پرسپولیس در مجموع ۲۴ کلمه با فونت های متفاوت و ابعاد مختلف در قالب ۹ ردیف خطی در جلو و پشت پیراهن سپاهان چاپ شده بود که نوشته uhlsport در آن لحاظ نشده است.
از آنجایی که برای یک خروجی مناسب از ترکیب زرد و مشکی نیاز به محاسبات فنی زیادی در طراحی احساس می شود، انتظار می رفت که سپاهانی ها دقت بیشتری در چیدمان اجزای چاپی روی لباس به خرج دهند، موضوعی که طی سال های گذشته نیز همواره نادیده گرفته شده است.