پیراهن ویژه برایتون برای تقدیر از جامعه درمانی

توسط

تیم کیتز – باشگاه برایتون انگلستان که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارد از پیراهن ویژه ای برای تقدیر کادر درمانی انگلیس رونمایی کرد.

این پیراهن در واقع همان پیراهن عادی برایتون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ است که در آن عبارت “THANK YOU NHS” به نشانه تقدیر از کادر درمانی سرویس سلامت همگانی انگلستان جایگزین اسپانسر اصلی یعنی “American Express” شده است.

پیراهن به قیمت ۴۵ پوند در دسته بزرگسال و ۳۵ پوند در دسته کودک و نوجوان عرضه شده و طبق اعلام باشگاه در همان روز اول عرضه ۱۰۰۰ پیراهن به فروش رفته است.

تمام عواید حاصل از فروش این پیراهن ها در قالب صندوقی که از سوی بازیکنان تیم برایتون تشکیل شده ذخیره و به موسسات خیریه سرویس سلامت همگانی بریتانیا اهدا خواهد شد.

علاوه بر این باشگاه برایتون اعلام کرده که تعداد ۱۰۰۰ بلیط بازی های آینده این تیم را به کادر درمانی اختصاص خواهد داد.

لباس دوم منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید لباس دوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک پترن محو حاصل چیدمان حرف M در چهار جهت، در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. محدوده پهلو و … ادامه مطلب لباس دوم منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

ویدیو | رونمایی لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به عنوان آخرین لباس[اول] این تیم با برند نایک رسما رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید سرخپوشان آنفیلد را در ادامه ببینید.

لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ آخرین بار با برند نایک

تیم کیتز - لباس اول لیورپول برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با ترسیمی خطی باریک زرد رنگ از حروف تشکیل دهنده شعار معروف هواداران باشگاه لیورپول (You'll Never Walk Alone) در سطح پیراهن ارائه شده است. کلیت طرح لباس جدید از لباس … ادامه مطلب لباس لیورپول ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ آخرین بار با برند نایک

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها