طرح هواداران بتیس به مرحله تولید می رسد

توسط

تیم کیتز – پس از برگزاری یک چالش طراحی بین هواداران این تیم برای طراحی یک لباس ویژه برای رئال بتیس، طرح برنده از بین چهار گزینه نهایی انتخاب و وارد مرحله تولید شد.

چهار گزینه برتر این چالش در توئیتر بتیس به نظرسنجی گذاشته شد که در نهایت طرحی عمدتا سبز رنگ همراه با نوارها و عناصر گرافیکی در دو سایه متفاوت از رنگ سبز برگزیده شد.

طرح منتخب از سوی کاپا تولید خواهد شد و بازیکنان بتیس پس از سرگیری مجدد فوتبال در اسپانیا آن را در یکی از دیدارهای باقی مانده از فصل جاری لالیگا به تن خواهند کرد.

در زیر چهار گزینه نهایی این چالش را مشاهده می کنید.


لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ زغالی همراه با یک پترن محو حاوی حروف مخفف نام باشگاه رئال مادرید “RMCF” در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر جدید)

تیم کیتز – اولین تصاویر از لباس اتلتیکومادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید با ترکیب عمده راه راه قرمز و سفید که این بار یک نوار باریک آبی نیز در بین نوارهای راه راه گنجانده شده، ارائه شده است. خطوط محو شونده قرمز و آبی که در محدوده … ادامه مطلب لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر جدید)

لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید غیر رسمی لباس رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن بی رنگ پیچازی که در نسخه اصلی لباس احتمالا در بافت پارچه اعمال خواهد شد ارائه شده است. جزئیات مشکی در قالب سه … ادامه مطلب لباس رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۲