تعویض جلوپنجره و موتور سایپا پس از کرونا!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال سایپا در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر ۹۹-۹۸ مقابل استقلال با لباسی متفاوت نسبت به قبل از کرونا به میدان رفت.

لباس علاوه بر طرح، در تولید کننده هم با تغییر مواجه شده بود و پیراهن نارنجی با جزئیات طوسی و المان های ترکیبی برگرفته از لوگوی سایپا ارائه شده است. یکی از نکات لباس جدید سایپا تفاوت درجه اشباع رنگ در پیراهن با شورت بود که به دلیل استفاده از چاپ سابلیمیشن برای پیراهن و پارچه عادی برای شورت بود.

همکاری سایپا با تامین کننده قبلی یعنی استارت در حالی متوقف شده که عدم دریافت مطالبات استارت از یک سو و گذر از تاریخ احتمالی مندرج در قرارداد از سوی دیگر در این تغییرات اثرگذار بوده است.

ظاهرا لباس جدید از سوی اسپانسر تبلیغاتی جدید فراهم شده و باشگاه ارتباط مستقیمی برای تامین لباس نداشته و هزینه ای هم به این منظور پرداخت نکرده است.

پیکان و ذوب آهن دیگر تیم هایی بودند که با تغییر لباس نسبت به قبل از شیوع کرونا به میدان رفتند، تغییری که محدود به طرح لباس بود و شامل تغییر تولید کننده نمی شد.

پدیده جدید فوتبال ایران؛ اسپانسر روی جوراب

تیم کیتز – یکی از اتفاقات تازه در لیگ برتر ایران نمایش تبلیغ روی جوراب بازیکنان پرسپولیس است. پرسپولیسی ها از دیدار هفته بیستم مقابل استقلال لوگوی هواپیمایی قشم را روی جوراب خود به نمایش گذاشته اند، این در حالی است که هوادارن فوتبال در ایران هنوز نتوانسته اند حجم وسیع تبلیغات روی لباس تیم … ادامه مطلب پدیده جدید فوتبال ایران؛ اسپانسر روی جوراب

نکات هفته بیست و چهارم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان استقلال در عکس تیمی ابتدای بازی تیشرتی با تصویر مهدی مهدی پور بازیکن مصدوم این تیم را بر تن کردند تا به این شکل به هم تیمی خود روحیه بدهند. پس از … ادامه مطلب نکات هفته بیست و چهارم لیگ برتر

لباس مس رفسنجان ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ حذف جزئیات سبز از لباس دوم

تیم کیتز – لباس دوم مس رفسنجان در دیدار هفته بیست و چهارم مقابل فولاد بار دیگر به ترکیب سفید و نارنجی بازگشت. مس رفسنجان در حالی در این دیدار به مصاف فولاد رفت که اثری از جزئیات سبز رنگ که پیش از این در قالب یقه و نوار لبه آستین لباس دوم دیده می … ادامه مطلب لباس مس رفسنجان ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ حذف جزئیات سبز از لباس دوم

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بی زحمت لباس نساجی رو هم بررسی کنید دوباره لباس جدید رو کردن