سه هزار پیراهن بارسلونا روی سکوهای خالی نیوکمپ

توسط

تیم کیتز – باشگاه بارسلونا در دیدار روز گذشته مقابل اتلتیکو ماردید از هفته سی و سوم لالیگا ۲۰-۲۰۱۹ بخشی از سکوهای استادیوم نیوکمپ را با پیراهن این تیم پر کرد.

باشگاه بارسلونا به منظور جلب حمایت هواداران خود و همچنین کسب درآمد در مقطعی که باشگاه ها از محل بلیت فروشی درآمدی ندارند زمینه را برای سفارش پیراهن بارسلونا با نام هر یک از هواداران علاقه مند فراهم کرد و تعداد ۳ هزار پیراهن سفارش داده شده را در دیدار مقابل اتلتیکو روی صندلی های سه جایگاه ورزشگاه نیوکمپ چیدمان کرد.

سیستم گرافیکی تماشاگران مجازی لالیگا هم در این مسابقه فعال بود اما به گونه ای تنظیم شده بود که سه سکوی مورد نظر را پوشش ندهد. باشگاه بارسلونا اعلام کرده بخشی از درآمد حاصل از این اقدام را به پروژه های خیریه مقابله با ویروس کرونا اختصاص خواهد داد.

تمدید قرارداد بارسلونا با نایک

تیم کیتز – باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک قرارداد همکاری خود را تا سال ۲۰۳۸ تمدید کردند. قراردادی که اکنون در جریان است تا سال ۲۰۲۸ معتبر بوده و ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون یورو در هر فصل دارد و اکنون به دنبال امضای توافقنامه جدید، ۱۰ سال دیگر به مدت اعتبار قرارداد اضافه شد و … ادامه مطلب تمدید قرارداد بارسلونا با نایک

لوگوی کلدپلی روی لباس بارسلونا

تیم کیتز – بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو مقابل رئال مادرید از هفته یازدهم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لالیگا اسپانیا لوگوی یک گروه موسیقی راک را روی لباس خود به نمایش خواهد گذاشت. طبق روال چند ال کلاسیکو گذشته اسپاتیفای اسپانسر بارسلونا باز هم فضای تبلیغاتی پیراهن آبی اناری ها به یک گروه موسیقی اختصاص داده و … ادامه مطلب لوگوی کلدپلی روی لباس بارسلونا

ویدیو | رونمایی لباس سوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس سوم جدید کاتالان ها را در ادامه ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها