تیم کیتز – اسپانسر پیراهن پرسپولیس در دیدار سوپر جام ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شکل ناخوشایندی تغییر وضعیت داد.
پرسپولیس که تا پیش از این بانک گردشگری را با ترکیب و ابعادی معقول تر در محل اسپانسر اصلی پیراهن تبلیغ می کرد، در مسابقه سوپر جام مقابل فولاد یک لوگوی بزرگ ایرانسل را جایگزین آن کرد.
این لوگو به خودی خود به دلیل ابعاد و ترکیب رنگ چشم را سوراخ می کرد، اما گرانقدران به آن یک استروک ضخیم سفید هم اضافه کرده بودند تا مطمئن شوند که لوگوی به اندازه کافی از زمینه جدا شده است!
البته این احتمال وجود دارد که لوگوی ایرانسل با هدف پوشاندن اسپانسر قبلی در این اندازه روی لباس چسبانده شده باشد، چرا که نوشته بانک گردشگری تقریبا با همین عرض روی لباس چاپ می شد.
در هر صورت به هر دلیلی لباس پرسپولیس در این مسابقه به این وضع دچار شده انتظار می رود که چنانچه قرار بر ادامه تبلیغ ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی است ابعاد آن به شکل بهتری مدیریت شده و متناسب با دیگر اجزای لباس باشد.