لباس “میراث” آ اس رم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه آ اس رم تحت عنوان لباس میراث “Legacy Kit” در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن جدید رم در زمینه به رنگ سبزآبی همراه با یک نوار نسبتا پهن سفید در محدوده سینه ارائه شده است. یک پترن محو متشکل از مخفف نام باشگاه آ اس رم “ASR” نیز به صورت محو در عمده قسمت های پیراهن به چشم می خورد.

لوگوی باشگاه تک رنگ سبز و با ویژگی بازتابنده دو وجهی که دو لوگوی باشگاه رم را در زوایای مختلف به نمایش می گذارد طراحی شده و لوگوی نیوبالانس نیز سبز است. عبارت “FIGLI DI ROMA” به معنی بچه های رم در پشت یقه نوشته شده و یک نوار سبز و سفید نیز در لبه آستین جانمایی شده است.

ویدیو | رونمایی لباس سوم آاس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم رم برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس سوم جدید آ اس رم را در ادامه ببینید.

لباس سوم آ اس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با جزئیات قرمز مارون در قالب سه خط روی شانه، پنل سه گوش جلو و پشت شانه و فضای پهلو و پایین پشت پیراهن ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس سوم آ اس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم آ اس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با همراه با ردی از افکت اسپری به رنگ نارنجی روشن در قسمت جلوی پیراهن برگرفته از نقاشی های گرافیتی خیابانی ارائه شده است. سه خط روی شانه و نوار باریک روی … ادامه مطلب لباس دوم آ اس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز عزیز این لباس در مسابقات رسمی استفاده می شود؟

دوستش ندارم

سلام تیم کیتز، از این لباس دو مدل عکس گذاشتید. در یکی از مدلها لوگو و سرآستین فرق داره. لباس اصلی رسمی کدومه؟