تیم کیتز – باشگاه تراکتور در معرفی لباس دوم این تیم اشارات عجیبی به جزئیات لباس جدید داشت.
در بخشی از این اطلاعیه که در کانال تلگرام رسمی باشگاه منتشر شده، عنوان شده که پارچه «از جنس Dri – fit با فناوری Climacool» است، حال اینکه Dri-Fit جنس پارچه نیست و اصطلاح ثبت شده نایک برای توصیف بافت ضد تعریق لباس های قدیمی این شرکت است که ابتدا با “VAPORKNIT” و اخیرا در تولیدات جدید این کمپانی با نسخه پیشرفته “DRI-FIT ADV” جایگزین شده است.
مورد دیگر اینکه Climacool هم اصطلاحی است که به ثبت تجاری آدیداس رسیده و مربوط به تولیدات قدیمی این شرکت است که بعدها صرفا برای لباس های هواداری و تیم های سطح پایین تر این برند مورد استفاده قرار گرفت. لباس های آدیداس طی سال های اخیر در دو نسخه AEROREADY(هواداری) و HEAT.RDY(نسخه حرفه ای) عرضه می شود.
نکته عجیب دیگر در اطلاعیه تراکتور، اذعان مسئولان باشگاه به استفاده از فونت رئال مادرید است. این مورد با ذکر این جمله تصدیق شده است: «فونت پیراهن رئال مادرید در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا».
کاش مسئولان مربوطه در باشگاه تراکتور همانطور که فلسفه رنگ و نقوش به کار رفته در لباس دوم این تیم را تشریح کردند، ارتباط آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با لباس جدید تراکتور را هم مشخص می کردند تا از ابهامات استفاده از فونت رئال در لباس جدید کاسته شود.