لباس اول پاریس سنت ژرمن برای فصل ۱۷-۲۰۱۶

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال پاریس سنت ژرمن فرانسه توسط تامین کننده دیرین لباسهای این باشگاه یعنی نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید بر پایه طرح لباسهای جدید نایک برای تیم های حاضر در یورو ۲۰۱۶ و به رنگ آبی تیره در زمینه ارائه شده است. محدوده آستین ها و سرشانه به رنگی تیره نز از بدنه اصلی خودنمایی می کند. یک نوار پهن عمودی متشکل از خطوط باریک قرمز که در دو سمت آن دو خط سفید به چشم می آید و به نوعی امضای پیراهن پاریس سنت ژرمن به شمار می رود در مرکز پیراهن قرار گرفته است.

دو عبارت “Grandeur” و “Passion” به معنی “عظمت” و “شور” در نوراهای لبه آستین ها به رنگ آبی برای “Grandeur” و قرمز برای “Passion” بافته شده اند. نام شهر “Paris” نیز در پشت یقه نقش بسته است.

شعار باشگاه “Ici c’est Paris” به معنی “این است پاریس” در داخل یقه چاپ شده است. شورت و جوراب های سرمه ای با جزئیات قرمز در پشت ساق پا ترکیب لباس اول پاریس سنت ژرمن در فصل ۱۷-۲۰۱۶ را کامل می کند.

پاریس سنت ژرمن در آخرین دیدار فصل جاری لیگ فرانسه لباس جدید را برای اولین بار به تن خواهد کرد. تصاویر بیشتر از لباس اول PSG برای فصل ۱۷-۲۰۱۶ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

ویدیو | رونمایی لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول PSG برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید پاریسی ها را در ادامه ببینید.

لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار در محدوده اسپانسر (QATAR AIRWAYS) برش خورده و … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

تیم کیتز – لباس دوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بازآفرینی یکی از لباس های قدیمی این تیم خواهد بود. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک ترسیم قلم مویی سرمه ای و قرمز برگرفته از فرم برج ایفل در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار لبه آستین راست قرمز و چپ سرمه … ادامه مطلب لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصویر اولیه)

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها