تیم کیتز – پروژه بارسلونا و رولینگ استونز فقط محدود به لباس مسابقه الکلاسیکو نیست و یک کالکشن لایف استایل جانبی آن را کامل می کند.
خاص ترین آیتم مجموعه رولینگ استونز بارسلونا یک لباس کلاسیک بارسلونا با لوگوی قدیمی باشگاه و لوگوی لب و زبان رولینگ استونز در جای لوگوی نایک است. این پیراهن بر تن ژاوی هرناندز سرمربی کنونی و بازیکن سابق بلوگرانا با طرح بازوبند پرچم کاتالونیا بر روی آستین رونمایی شده است.
علاوه بر این پیراهن ورژن بازیکن بارسلونا به صورت نسخه محدوده(۱۸۹۹ عدد در هر پارت) با مشخصات و جزئیاتی که در مسابقه الکلاسیکو مقابل رئال مادرید مورد استفاده قرار خواهد گرفت در نسخه عادی مردانه و زنانه هر یک به قیمت ۴۰۰ یورو و همچنین نسخه امضا شده توسط بازیکنان اصلی تیم مردان و زنان بارسلونا در بازی پیش روی آنها به قیمت نجومی ۳۰۰۰ یورو عرضه شده که در سه پارت موجودی آن به اتمام رسیده و سولد اوت شده و تنها یک پارت از نسخه امضا شده زنانه باقی مانده است.
تیشرت با دو طرح و رنگ مختلف، کاپشن خلبانی، هودی، کلاه، شال هواداری، و همچنین وینیل گرامافون جدیدترین آلبوم گروه راک رولینگ استونز از دیگر آیتم های موجود در این کالکشن به شمار می روند.
بارسلونا با اسپانسر متفاوت در الکلاسیکو
(۲۷ مهر ۱۴۰۲) بارسلونا در دیدار الکلاسیکو پیش رو، از دور رفت فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لالیگا مقابل رئال مادرید اسپانسر خود را تغییر خواهد داد.
باشگاه بر اساس مفاد همکاری با اسپانسر خود Spotify در هر یک از دیدارهای اخیر خود مقابل رئال مادرید نشان یکی از خوانندگانی که حدنصاب خاصی را در پلتفرم اسپاتیفای به ثبت رسانده اند، به میدان رفته است.
این بار قرار است لوگوی گروه راک رولینگ استونز روی پیراهن بارسلونا نقش ببندد.