طرح شماره ۲۶ تایتل لیگ برتر

۴٫۵
(۲۲)

طراح: محمد مالمیر

/

کد طرح: ۹۷۱۱۲۸۰۲

 

کد طرح: ۹۷۱۱۲۸۰۳

 

کد طرح: ۹۷۱۱۲۸۰۴

به این طرح امتیاز بدهید

از راست به چپ (۱ تا ۵)

میانگین امتیازات ۴٫۵ / ۵٫ تعداد آراء ۲۲

هنوز امتیازی داده نشده

19 دیدگاه در “طرح شماره ۲۶ تایتل لیگ برتر

  1. طراحی ها از قاعده و چهار چوب خاصی برخوردار هستند که این یک دست بودن باعث شده اطلاعات آنالیز بهتر و رساتر به مخاطب منتقل بشه

  2. به نظرم طرح خوبیه فقط رنگ بندیش اگر به لیگ بیشتر میخورد بهتر بود ولی مطمعناً اول میشه 🙂

  3. تموم طرحارو نگاه کردم.
    به نظر میرسه این طرح با توجه به ساختار خوب و کاملش با اختلاف اول بشه و طرح ۲۱ و ۱۴ به ترتیب در رده های بعدی قرار بگیرن.

  4. یک طرح بیسیک کاملا مرتب و منظمه، فقط المان هاش تحت تأثیر اون بک گراند بنفش هستش کاش سفید بود یا بک گراند فوتبالی بود از لیگ خودمون بهتر میشد قضاوت کرد این پترن بنفش رنگ به عنوان بک گراند باعث شده طرح فوق العاده به نظر بیاد ولی شاید بدون اون بک گراند به این شکل نباشه میشه گفت تا حدودی فریب دهنده نشون میده ولی در واقعیت یک چیز دیگه ست، بیسش شبیه محتوای گرافیکی شبکه های skysport بریتانیا هستش . ولی در کل طرح خوبیه.

    ۳٫۲

    1. ابتدا متشکرم در مورد اظهار نظرتون و اما بابت بک گراند بنفش المانها منظورتونو کامل متوجه نشدم چون بک گراند المانها بصورت گرادینت عنابی هستش.
      حالا فرض میگیریم منظور شما با همین رنگ عنابی بوده
      در ادامه میفرمایید که برای قضاوت کاش رنگ سفید میبود( ! ) آخه وقتی طرح دارای المان های سفید رنگ هستش چطور میشه از رنگ سفید بعنوان بک گراند استفاده کرد؟!
      اگر امکانش وجود داشت طرح هارو با بک گراند های مختلف ورزشی با قرار گیری المان ها در موقعیت مکانی مناسب میفرستادم که ببینید طرح ها به چه شکل هستن گرچه در طرح با شماره کد ۹۷۱۱۲۸۰۴ (معرفی داوران و امار) سعی شده المان هارو با بک گراند واقعی نشون بده.

  5. * جذاب به نظر میاد یکی از مشخصه های خوبش استفاده از فونت ایران سنس ۵٫۵ هستش خیلی مچ شده با این کار و ویژه اش کرده .. استفاده از رنگ بنفش اونم با اعمال جزئی افکت جذابیت رو بالا برده … ارتباط اجزاء با هم دیگه خیلی خوبه معلومه دقت فاکتور اصلی این کار بوده دیگه مثل بعضی از کارهای این چلنج بی دقت و هول هولکی و بدون دانش و مهارت کافی طراحی دیجیتال گرافیکی ارائه نشده.

    * یک ایراد هم داره که میگم البته از نظر من ایراد شاید دوستان اینطوری فکر نکنند ..چون من خودم علاقه دارم یک همچنین کارهای اصالت و هویت مستقل به خودش رو داشته باشه تا اینکه الگو برداری شده باشه ..برای این کار تا حدودی از محتوای گرافیکی پریمیر لیگ انگلستان الگو برداری شده و با تغییر رنگ و جزئیات بعضی المان ها تا حدودی تغییر کرده ..مثل اسکوربورد کوچیک بالای صفحه و نتیجه اصلی زیرنویس ( کاملا شبیه است ) و معرفی داوران و آمار شماتیک معرفی با اعمال تغییرات و البته رنگ محتوای این کار هم مثل محتوای گرافیکی پریمیر لیگ بنفش هستش فقط در بعضی از جزئیات تغییر داده شده . لیگ های سنگاپور و تاجیکستان نمونه خوبی برای این تقلید هستن .. در واقع به نظر میرسه این کار فقط برای پریمیر لیگ ساخته شده و هر کشور دیگه ای این اثر رو تقلید میکنه جالب به نظر نمیاد از نگاه بیننده .

    * من به این کار ۳ میدم

  6. ایده: ۲
    اجرا: ۵
    ترکیب رنگ: ۵
    فونت و خوانا بودن: ۵
    رعایت تناسب: ۴

    * نمره نهایی: ۴٫۲

    توضیح تکمیلی: استفاده از فونت جدید و خوانا، یکنواختی در جزئیات و دقت خوب در اجرا از نقاط قوت؛ و تکراری بودن فرمت کلی بصری و اختصاصی نبودن ایده (کپی لیگ برتر انگلیس)، نوشته شدن عبارات اضافی و زائد مثل عنوان “تعویض بازیکن” ، “اخطار” ، “آمار بازی” خصوصا به طوری که بزرگ تر از عبارت مهم در آن بخش (مثل نام فرد گیرنده اخطار) ، نیز از بزرگترین نواقص این طرح بوده است.

  7. این طرح خیلی مدرن تر کار شده و نکته جالبش طراحی فلتشه.
    یجورایی این طرح آدمو به وجد میاره.
    من سعی کردم تا روز آخر که طرحا ارسال میشن به هیچ طرحی رای ندم که در حق کسی اجهاف نشه.
    از بین ۲۹ طرح ممکن این طرح ساختار متفاوت تر از بقیه داشت و همونطور که در ابتدای صحبتام گفتم مدرن تر و شیک تر بنظر میرسه.
    نمره های من :
    ۱٫طرح شماره ۲۶ = ۵ امتیاز
    ۲٫طرح شماره ۱۴ = ۴ امتیاز
    ۳٫طرح شماره ۲۱= ۳ امتیاز

    1. اگر بخوایم منصفانه قضاوت بشه و در حق کسی اجهاف نکرده باشیم در واقعیت به ترتیب این طرح ها برتر هستن:
      ۱- ۱۴
      ۲- ۲۱
      ۳- ۲۶

      طرح شماره ۱۴ واقعاَ بدون نقص و کامله طرح ۲۶ تنها نکته منفیش الگوبرداری از لیگ انگلیس هستش همین به نظر من یک پون منفی بزرگ هستش

  8. سلام،تصمیم گرفتم یک توضیح کلی در مورد طرح و انتقادات برخی از منتقدین ارائه بدم.
    المان های فلت این طرح بدلیل ساختار مربعی و مستطیلی شکل خودش شاید تا حدودی شبیه به پریمیر لیگ انگلستان بنظر بیاد.
    عده ای معتقدند این طرح شبیه طرح گرافیکی شبکه sky spors هستش و عده ای دیگه اونو تشبیه کردن به تایتل تلویزیون رسمی انگلیس.
    اینجا لازمه یک نکته رو عرض کنم و اون اینکه لیگ جزیره از کانال های متعددی بخش میشه که بعضی از این کانال ها مثل sky sports ، BBC sports ، Nbc sports و… از تایتل های اختصاصی ، و مجزا از تلویزیون رسمی انگلیس استفاده میکنند که ساختار دو مورد اول یعنی BBC sports و Skysport بصورت فلت هستند و تقریبا همانند تایتل تلویزیون رسمی انگلیس بنظر میرسند.
    اما واقعا میشه گفت skysport و bbc sport خلاقیتی در کارشون نبوده؟خیر ، چون طرح های فلت خضوصا مستطیلی شکل ها شباهت زیادی به هم دیگه دارند.
    طراحان و کارشناسان عزیز که طرح ها رو مورد نقد قرار میدید،قطعا بهتر از من اطلاع دارید که طراحی فلت چارچوب و قواعد مختص به خودش رو داره.
    نمونه بارز یک طرح Rectangle Flat شبکه پرس تی وی است که در دسترس اکثر مخاطبان میباشد.شما با مشاهده طرح گرافیکی پرس تی وی متوجه خواهید شد که چقدر طرح های فلت میتوانند به هم دیگر نزدیک باشند.
    اما سوال برخی افراد اینه که ؛ شما وقتی میدونی کار های فلت نزدیک به هم هستند پس چرا این اثر رو به سبک فلت اونم مستطیلی شکل طراحی کردید؟
    به این دلیل که بنده حدود دو هفته روی این طرح وقت گذاشتم که یک هفته از اون صرف تحقیق و بررسی طرح های مختلف فوتبالی،ورزشی و غیر ورزشی شد و پس از نظر سنجی های متعدد از اطرافیان متوجه مخاطب پسند بودن طرح های فلت ( مخصوصا Rectangle Flat) نسبت به سایر طرح های گرافیکی شدم.(خداروشکر نظرات مثبت مخاطبان تیم کیتز تا الان اینو اثبات کرده)
    بجز اسکوربورد کوچک بالای صفحه بقیه ی المان ها ساختار متفاوتی نسبت به لیگ جزیره دارند که دلیل اینکار هم بخاطر اصول موشن گرافیک بوده که موجودیت های دیگه رو وابسته به تایمر وسط اسکوربورد میکنه.
    در کل باعث خوشحالیه که اکثر مخاطبان تیم کیتز طرح رو پسندیدن و این نشون میده اونها چقدر به سبکای مدرن و جدید علاقه دارن.
    در انتها یک تشکر ویژه دارم از کسانی که با نظراتشون به ما دلگرمی دادن و منتقدینی که با نقد های سازندشون باعث میشن در ادامه و چالش های بعدی ضعف هارو به حداقل رسونده و طرح های به مراتب با کیفیت بالاتری ارائه بدیم.
    یک قدردانی هم باید انجام بدم از بچه های تیم کیتز که با وجود هر سختی که شده ، یک چالش خوب در جهت ارتقای سطح کیفی تایتل تلویزیونی فوتبال برتر برگزار کردن و امیدواریم این چالش ها در بخش های مختلف هم ادامه دار باشه.
    “سپاس از همراهی شما”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *