6 دیدگاه در “طرح شماره ۳ لوگوی فدراسیون فوتبال

  1. این لوگوتون رو همانطور که فرمودید تقریبا همان قالب لوگوی حال حاضر فدراسیون رو داره … و دقیقا همان المان ها رو فقط مدرنتر کردید و یک المان ایرانی اسلامی در آن بکار بردید که به دلیل اندازه کوچیکش زیاد قابل تشخیص نیست .. با تمام احترام به سبک کارتون و این اثرتون ولی این اثر فرق چندانی با لوگوی حال حاضر فدراسیون نداره و همان یکنواختی و عدم جذابیت که قبلا وجود داشت رو اثر شما داره و میشه گفت نا امید کننده هست.

  2. خوب بود. اما به کار بردن واژه الله روی لوگویی که ممکنه روی توپ مورد استقاده قرار بگیره و باعث بی حرمتی و مشکلات بعدی میشه. از لحاظ سبک کار واقعا حرفع ای بود.

  3. ایده: ۲
    اجرا: ۵
    ترکیب رنگ: ۳
    فرم: ۴
    رعایت تناسب: ۵

    * نمره نهایی: ۳٫۸

    توضیح تکمیلی:
    اینکه روی لوگوی فعلی تغییرات مختصر انجام شود و لوگو بهینه سازی گرددف در نوع خود قابل تحسین و قابل دفاع هست. و ای کاش فدراسیون در این حدود ۱۹ سالی که از لوگوی فعلی استفاده میکند، این کار را انجام داده بود.
    زیاد بودن رنگ مشکی در اثر، از جذابیت و اختصاصی بودن آن برای “ایران” کم کرده.
    (واقعا چه دلیلی برای استفاده از رنگ مشکی چه در لوگوهای پیشنهادی و حتی در لباسهای تیم ملی وجود دارد در حالیکه این رنگ نه ارتباطی به پرچم دارد و اینکه نه به طور کلی رنگ زیبا و جذاب و خاصی محسوب میشود؟!!)
    درج سال تاسیس با اعداد انگلیسی و سال شمسی تناقض بزرگی است و بیننده غیرایرانی را به تعجب وا خواهد داشت! (در نظر آنان چیزی در حدود ۷۰۰ سال از تاسیس فدراسیون میگذرد!!!)

    در مورد تذکر دوستان مبنی بر لزوم حذف کلمه “الله” به دیل جلوگیری از بی احترامی:
    ۱- در همین لوگوی فعلی هم کلمه “الله” وجود دارد! دقت کنید!
    ۲- در هیچ جایی تا به حال لوگوی فدراسیون روی توپ چاپ نشده! (حال یا باید به حساب کمبود عرضه یا سلیقه فدراسیون بگذارید؛ یا جلوگیری از بی احترامی!)

  4. درسته ایده لوگوی فعلی هست اما تغییرات بسیار خوب و اجرای زیبایی داره ( مدرن شده ) بنظرم میتونه جایگزین خوبی لوگوی فعلی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *