20 دیدگاه در “طرح شماره ۳۱ تایتل لیگ برتر

  1. ایده: ۳
    اجرا: ۳
    ترکیب رنگ: ۲
    فونت و خوانا بودن: ۲
    رعایت تناسب: ۳

    * نمره نهایی: ۲٫۶

    توضیح تکمیلی: ساختار مناسب بخش معرفی ترکیب اصلی، فرم خاص نمایش لوگوی باشگاهها، جسارت در انتخاب فونت جدید (هرچند کمی ناخوانا هم هست) از نقاط قوت؛ و ترکیب رنگ کدر و نه جندان جالب، عدم استفاده از شماره بازیکنان در بخش تعویض و کارت، نیز از بزرگترین نواقص این طرح بوده است.

    + در بخش اسکوربورد بالای صفحه، علامت کوچک قرمز رنگ بالای نام باشگاهی که یک بازیکن اخراجی داشته؛ نکته ریز و جالبی بود که نباید از نگاهها پنهان بماند.

    1. سلام ، من طراح اين طرح هستم ، ممنون از انتقادات سازندتون
      اين طرح خيلى سريع آماده شده و ميشد در جزييات بهتر روش عمل كرد.
      البته در رابطه با درج شماره بازيكنان در قسمت كارت و تعويض ، ايده ي من اين بود كه به صورت موشن گرافيك قسمت لوگوى باشگاه با شماره بازيكن پوشيده بشه كه در گرافيك متحرك ميشه نمايش داد ..
      موفق باشيد

    1. سلام، این طرح به دلیل اینکه پس از پایان مهلت مقرر ارسال شده مشمول این شرایط شده است. حداقل تعداد رای صرفا برای قرار گرفتن این طرح در کنار همه طرح هایی که در مهلت مقرر ارسال شده اند تعیین شده است. میانگین امتیازی تعیین کننده خواهد بود. موفق باشید.

  2. تیم کیتز به نظر نمیاد به این شکل امتیازدهی عدالت رعایت بشه ، به نظرم باید خودتون چند تا کارشناس داشته باشید طرحهای برتر رو انتخاب کنند و بقیه که استانداردهای لازم رو ندارند حذف بشن بعد طرحهای که به مرحله بعد راه پیدا کردنند توسط خودتون کارشناسی و امتیازدهی بشه.
    واقعا این طرح الان باید اول باشه با امتیاز ۴٫۱۷ ؟ قبول کنید عادلانه نیست

    1. سلام، انتخاب طرح های برتر در دو بخش انتخاب مردمی و انتخاب تیم کیتز صورت می گیرد که جزئیات هر دو بخش در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

  3. من تمام طرح ها رو دیدم ، این طرح واقعا خلاقانه و جدیده و نمومنشو تو هیچ شبکه یا لیگی عینا نمیشه دید در واقع هویت مستقل داره . البته طرح های ۲۶ و ۱۴ هم طرح های خیلی خوبی هستند و به نظرم این سه تا طرح های اصلی هستند که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند. فلت بودن این طرح و طرح ۲۶ از امتیازات ویژه ی این دو طرحه چون گرافیک امروز از گرادیانت فاصله گرفته و به سمت خلاقیت طراحی و سادگی طرح های فلت رفته ، ما تو هیچ لیگ اروپایی دیگه تایتل غیر فلت نمی بینیم .
    در آخر اینکه پیشنهاد میشه به تیم کیتز که به طرح های برتر یک زمان چند روزه بدید که اگر دوست داشتند ، نقد های مردمی رو روی طرحشون اعمال کنند تا رقابت نهایی در بالاترین سطح ممکن صورت بگیره.

    1. این طرح نکات مثبت خوبی داره ولی قطعاَ نمیتونه در بین طرح های منتخب باشه ، از لحاظ جزئیات گرافیکی ضعیفه و فاقد هر گونه ظرافت و المان های جذاب هستش ، برای مثال نمیدونم هدف از انتخاب این فونت فوق العاده ضعیف چی بوده !!! و طراحی شیپ ها برای چی ناهمگون یا دفرمه به چشم بیننده میاد. شماتیک معرفی بازیکنان اصلا طرح به روزی نداره و خیلی ضعیف کار شده و بیشتر شبیه کارهای قدیمی هستش .

      نمره من به این کار ۲ هستش

      1. من به عنوان مخاطب بی طرف بعد از اینکه همه ی طرح هارو دیدم لازم دونستم نکاتی رو بگم:
        در مقام دفاع :
        اول درمورد اینکه این طرح بهترین هست یا نه نظرات متفاوته و خوب طبیعی هم هست چون سلایق مخاطبان متفاوته اما چیزی که مشخصه اینه که این طرح از نگاه مردم قابل قبول تر بوده ، شاید دلیلش خلاقیتی باشه که توی طرح های دیگه کمتر دیدم و هیچ طرحی به این اندازه نوآوری نداشته و بیشتر طرح ها یا دقیقا مشابه نمونه های خارجی بودند یا به شدت الهام گرفته از اونها.
        من هم مثل اکثریت با شما مخالفم و این طرحو حداقل جز ۳ طرح خوب چالش می بینم.اینکه این طرح حتی جز بهترین ها هم نیست نظریه که شما دارید و از کامنتایی که زیر این طرح گذاشتید موضعتون کاملا مشخصه و دلیل این پافشاری احتملا ذی نفع بودنتون هست.
        اشاره به فونت ضعیف کردید در حالیکه که در طرح ۱۴ آقای باوی هم که طرح فوق العاده ای هست فونتی شبیه به طرح ۳۱ استفاده شده ، همچنین با استفاده از کلمه ی “دفرمه” به شیپ ها اشاره کردید و سعی کردید نشون بدید این قسمت ضعف کاره ، در حالیکه این اشکال هندسی خاص و طراحی خلاقانه و دور شدن از فضای شسته و رفته و کلیشه ای مستطیل و دایره و بیضی ، برای بیننده خوشایند بوده و تونسته در جلب نظرش موفق عمل کنه.
        در قسمت شماتیک هم بیس این کار شبیه طرح های ۲۶ و ۱۴ هست و من تفاوت آنچنانی بین این سه کار نمی بینم ، حالا اینکه چطور شما این بیس رو که این سه طرح ازش بهره بردند قدیمی خطاب کردید جای تعجب داره؟!!
        در مورد جزییات هم من تو این چالش هیچ طرحی رو ندیدم که روی اسکوربورد لایو علامتی برای کارت قرمز در نظر بگیره یا وقت اضافه رو به تایمر اضافه کنه . لوگوهای سفید ، ناقص و زاویه دار ، به کار بردن لوگوی لیگ خلیج فارس در جای مناسب و نوار های هم رنگ پیراهن تیم ها در قسمت های مختلف طرح هم از دیگر جزییات جذاب به کار گرفته شده در این کاره.
        استفاده نکردن از لوگوی لیگ در قسمت ضربات پنالتی ذکاوت گرافیست رو میرسونهکه متاسفانه تو خیلی از طرحها این اشتباه رایج بود .
        در مقام نقد:
        بهتر بود در قسمت شماتیک هم رنگ بکگراند به رنگ پیراهن تیم ها می بود ، البته طیف رنگی طوسی و مشکی برای همه تیم ها در برنامه نویسی برای طرح کار رو ساده میکنه ولی کمی از جذابیت کاسته.
        ایراد بعدی در مورد عدم درج شماره ها در هنگام تعویض و کارت گرفتن هستش که البته طراح اشاره کرده که قسمت لوگو با شماره ها به صورت گرافیک متحرک پوشیده میشه و با وجود فضای خوب در اون قسمت منطقی به نظر میاد.
        مسئله بعدی به استفاده از رنگ سبز فیروزه ای بر میگرده که در بعضی جاها مثل اسکوربورد کار رو جذاب تر کرده اما در بعضی جاهای دیگه مثل شماتیک ترکیب خنثی عمل کرده ، به نظر رنگ های جذاب تر و موازی دیگه ای برای این کار وجود داشت که میشه به آبی فیروزه ای و… برای این منظور اشاره کرد.
        در کل به این دوست عزیز و یکی دو طراح برتر دیگه تبریک و دست مریزاد میگم به خاطر زحماتشون ، اگر ما بیرون گود نشستیم و ایراداتی هم میگیریم به خاطر مطلوب بودن نتیجه کارها و بالا رفتن کیفیته ، امیدوارم بقیه نقد ها هم منصفانه باشه نه مغرضانه.
        نمره من به این کار ۴ هستش
        نمی دونم قراره این تغییرات در صورت صلاح دید طراحان اعمال بشه یا نه؟
        پیشنهاد من به تیم کیتز اینه که از این طراحان برتر که طرحشون به مرحله نهایی رسیده تیمی تشکیل بشه که و اون تیم به صداوسیما و… معرفی بشه چون همشون مستعد و سرمایه هستند..

        1. باور کنید و شک نکنید نمیتونه جزو برترین ها باشه ، جالبه شما تفاوت ها رو نمیبیند آخه کجای این فونت شبیه یا حتی نزدیک فونت طرح شماره ۱۴ هستش یا شماتیک معرفی بازیکنان رو قیاس میزنید با طرحهای دیگه !!! در ضمن به نظر میاد شما ذی نفعتر هستید ! و عزیزم یک پیشنهاد دارم برات بهتره بیشتر تمرین کنی تا درکت از طراحی پس ها بالاتر بره و بتونی شیپهای آنارم و راونددتری طراحی کنی و بعد بتونی ادعا داشته باشی ، من اعتقاد دارم با تمرین همه چیز حل میشه !

          1. با سلام
            دوست عزيز من طراح اين طرح هستم .. البته اصلاحاتى روى طرح صورت گرفت و براى تيم كيتز ارسال شده اما متاسفانه هنوز طرح بروزرسانى نشده.. قطعا نظرات مثبت باعث خوشحالى بنده ميشه اما من نظرات منفى بر پايه استدلال مثل نظراتتونو سازنده تر ميبينم و تا اونجايى كه تصرف در اصل طرح محسوب نميشه اونهارو به كار بردم چون در صورت عوض كردن شاكله ى طرح مطابق با نظراتتون اون طرح ، طرح من نخواهد بود و در واقع طرح شماست.
            نكته اى كه وجود داره اينه كه من تقريبا چند ساعت بعد از پايان متوجه اين چالش شدم واين طرحو ظرف مدت يك روز زدم و بنابراين طرح رو بدون نقص نمى بينم.
            و اما اين سوال رو دارم كه شما با اين نقد ريزبينانه و ظريف چرا در چالش شركت نكرديد؟ قطعا سطح و لول كارها با وجودتون بالاتر مى رفت.
            در آخر من هدف از شركت در اين مسابقه رو محك زدن خودم براى بهتر شدن ميبينم و نتيجه اصلا مهم نيست..
            با تشكر از همه به ويژه تيم كيتز

    2. سلام، با توجه به محدودیت زمانی، امکان ادامه رقابت میسر نیست و فرصت جاری صرف جمع بندی و گزینش طرح های رسیده می شود تا بتوانیم در فاصله کوتاه تر به چالش های بعدی ورود کنیم.

  4. اين طرح واقعا عاليه ، فقط شماره بازيكنان موقع تعويض زده نشده كه اونم گفتن از موشن گرافيك استفاده ميشه و نقصش تبديل به پوئن شد.
    طيف رنگ مشكى استفاده شده هم خاص ترش ميكنه چون اكثر تيما از رنگ مشكى استفاده نمي كنند و ذهنيت مخاطب ناخودآگاه به سمت جانبدارى نمى ره. مهم تر اينكه اين طرح شبيه هيچ ليگى نيست و يه جورايى جديده.

    1. سلام، به احتمال فراوان امروز(سه شنبه) یا فردا(چهارشنبه) نظرخواهی برای انتخاب طرح های برتر از دیدگاه مردمی در استوری پیج اینستاگرام تیم کیتز صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *