تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

توسط

تیم کیتز – اسپانسر پیراهن بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به لوگوی یک خواننده تغییر خواهد کرد.

در سایه همکاری بارسلونا و اسپاتیفای اسپانسر اصلی لباس بارسلونا، این بار لوگوی کارول جی خواننده کلمبیایی در محل اسپانسر اصلی روی پیراهن این تیم نقش خواهد بست.

پیراهن بارسلونا با لوگوی کارول جی(FC Barcelona x Karol G) در نسخه بازیکن و در دو رده قیمتی ۴۰۰ یورو(معادل حدود ۲۸ میلیون تومان) برای پیراهن عادی و ۳۰۰۰ یورو(معادل حدود ۲۱۰ میلیون تومان) برای پیراهن امضا شده توسط بازیکنان تیم مردان و زنان بارسلونا جهت فروش هواداری عرضه شده است.

بارسلونا روز دوم اردیبهشت ماه مقابل رئال مادرید این لباس را بر تن خواهد کرد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
9 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

منم خواننده هستم واسه الکلاسیکو بعدی مال من چاپ میشه رو لباس بارسا

چرا انقدر دیس میدین
داره شوخی میکنه به همراه کنایه که همه خواننده ها لوگوشون رو لباس بارسا هست

از فشاره

از عوارض بی پولی

چرا اینقدر لباس های بارسلونا گرونه؟
نکه انقدر خوشگله
والا اینو کنار اسب بیاری جفتک میزنه

باز از طرح الکلاسیکو نیم‌فصل اولشون بهتره

کجاست اون بارسایی که تا سال ۲۰۰۶ اسپانسر رو لباسش نمیزد

حق++++

هعی بارسلونا یه زمانی بود هیچ اسپانسری قبول نمی‌کرد حالا ببین واسه یذره پول چه کارا که نمیکنن، عجب اشتباهی کردن با اسپاتیفای قرارداد بستن💔