پیش بینی لباس سوم دورتموند برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – بر اساس اطلاعات افشا شده از لباس سوم دورتموند برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ یک ساختمان در این شهر الهام بخش طراحی آن بوده است.

پیراهن سوم جدید با طرح احتمالی در زمینه سفید همراه با یک گرافیک متشکل از پیکسل های مربعی در رنگ های طوسی و زرد در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. گفته می شود طرح پیراهن سوم دورتموند از برج یو (U) در شهر دورتموند و ساختار مکعبی آن الهام گرفته شده است.

نوار مشکی روی آستین ها و نوار زرد در لبه آستین دیگر جزئیات طرح احتمالی پیراهن سوم دورتموند در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند. شورت و جوراب سفید مکمل پیراهن جدید خواهد بود.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

پیش بینی لباس های گالاتاسرای برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

 

پیش بینی لباس اتلتیکو برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – بر پایه اطلاعات منتشر شده از لباس های اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، لباس دوم به مانند فصل قبل با رنگ سرمه ای ارائه خواهد شد.   پیراهن دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک گرافیک صورتی در قسمت پایین خواهد بود. لوگوی باشگاه و نایک نیز … ادامه مطلب پیش بینی لباس اتلتیکو برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی پوما عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط مشکی که در محدوده اسپانسر با شیب ملایمی به شکل V برش می خورند ارائه شده است. یقه، آستین ها و همچنین تکه نوار پهلو نیز به رنگ … ادامه مطلب لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

تیم کیتز – لباس ویژه پنجاهمین سال بهره برداری از استادیوم خانگی دورتموند “وستفالن” در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی رسما توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن جدید تحت عنوان “Westfalenstadion” در قسمت میانی به رنگ مشکی و در کناره ها زرد است و یک پترن گرافیکی حاصل ادغام سایه تک رنگ از چهار بخش مختلف … ادامه مطلب لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

پیراهن پیش مسابقه دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه دورتموند برای نیمه دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ زرد همراه با یک پترن خاص حاصل چیدمان مدور سطوح شطرنجی در جهات مختلف در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. (۲۲ تیر ۱۴۰۲) پیراهن پیش مسابقه دورتموند برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پوما امسال تو گرافیک حرف ندارن👌👌