پیش بینی لباس اتلتیکو برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – بر پایه اطلاعات منتشر شده از لباس های اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، لباس دوم به مانند فصل قبل با رنگ سرمه ای ارائه خواهد شد.

 

پیراهن دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک گرافیک صورتی در قسمت پایین خواهد بود. لوگوی باشگاه و نایک نیز به صورت تک رنگ صورتی روی پیراهن خودنمایی خواهد کرد.


طرح های فوق یک کانسپت بر پایه اطلاعات منتشر شده از جزئیات طرح لباس فصل آینده اتلتیکو مادرید بوده و ممکن است با طرح نهایی متفاوت باشد.

تاریخ انتشار اولیه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶

لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. لباس جدید که به صورت نسخه محدود عرضه شده از طرح های تیمی آماده نایک است. پیراهن بدون جزئیات رنگی خاصی در زمینه یکدست به رنگ سرمه ای نسبتا تیره ارائه شده است. لوگوی باشگاه به شکل معمول خود و لوگوی … ادامه مطلب لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – اولین تصاویر از لباس اتلتیکومادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید با ترکیب عمده راه راه قرمز و سفید که این بار یک نوار باریک آبی نیز در بین نوارهای راه راه گنجانده شده، ارائه شده است. خطوط محو شونده قرمز و آبی که در محدوده … ادامه مطلب لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ بازگشت چشمگیر آبی (تصاویر اولیه)

لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

تیم کیتز – اتلتیکو مادرید در دیدار روز چهارشنبه مقابل سلتیک در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لباس ویژه ای را بر تن خواهد کرد. یک پیراهن بسیار ساده سرتاسر قرمز که در آن لوگوی قدیمی باشگاه اتلتیکو جایگزین لوگوی کنونی شده در این مسابقه مورد استفاده قرار می گیرد. این پیراهن با شورت آبی … ادامه مطلب لباس ویژه اتلتیکو مادرید؛ ادای احترام به “نبرد گلاسکو”

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
11 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی ساده است

ولی جذاب

طرح های فصل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نایک عالی بود
و الان داره پسرفت می کنه

خیر

تیم شهرداری قزوین توی بسکتبال که با مجید همکاری داره، تا بازی پیش از کیت اختصاصی استفاده می کرد که آبی بود با استفاده از نقوش سنتی قزوین.
ولی توی بازی امروز یک کپی درجه یک از بارسا کرده😐.

تیم کیتز لطفا اینو پوشش بده
تیم شهرداری قزوین لباس اول امسال بارسلونا رو کپی کرده دقیقا .
آخه این طرح برای بارسلون یه فلسفه‌ای داره.
کجاس قانون کمی رایت😐😐😐

سلام تیم کیتز
میخواستم یه سوژه خوب بهتون معرفی کنم چون من علاقه زیادی به بسکتبال دارم امروز تو پخش زنده لیگ برتر بسکتبال چیزی دیدم که خیلی ذهنم رو مشغول کرد جرزی تیم شهرداری قزوین در بازیم قابل شهرداری گرگان که توسط شرکت مجید هم تامین میشه اما نکته جالب اینجاس که این جرزی از جرزی تیم بسکتبال بارسلونا یا همون کیت تیم فوتبال بارسلونا برای امسال به طور کاملا واضح کپی برداری شده میخواستم حتما به این موضوع رسیدگی کنید بسکتبال هم جز رشته های پر بیننده و محبوبه البته که به فوتبال هم مرتبطه این جریانات انشالله در این مورد با شرکت مجید هم صحبت کنید که طرح مناسب تری برای این تیم زده بشه

آره به نظرم هم بسکتبال و هم والیبال

معلومه این‌کیت شهرداری قزوین انقدر ضایع بوده مثل بمب صدا کرده و همه دیدن😊

آره واقعا.
البته از پوشیدن این کیت افتضاح،یه کیت اختصاصی داشتن(که تیم والیبال شهرداری قزوین هم اونو می پوشید.)
ولی امروز دست به یک کار حماسی زدند دوستان.😬😶

آفرین😁