پیراهن های تلفیقی فوتبال و فوتبال آمریکایی نایک

توسط

تیم کیتز – نایک پس از ادغام دنیای فوتبال و بسکتبال با ارائه مجموعه جردن برای پاریس سن ژرمن، این بار پیراهن های تلفیقی چند باشگاه فوتبال اروپایی تحت پوشش با قالب لباس فوتبال آمریکایی طراحی و عرضه کرده است.

پیراهن های جدید تا این لحظه برای تیم های چلسی، تاتنهام، بارسلونا و پاریس سن ژرمن و با به کارگیری المان های مرتبط با هر یک و در ترکیب رنگی مشابه پیراهن های تیم های فوتبال این باشگاه ها ارائه شده است.

چاپ شماره بازیکن در ابعاد بزرگ در قسمت جلو و پشت پیراهن و همچنین بر روی شانه ها، قرار گیری لوگوی باشگاه و لوگوی نایک در بالای آن بر روی هر دو آستین از جمله خصوصیات این پیراهن ها به شمار می روند.

این پیراهن ها به صورت نسخه محدود و برای هر تیم با نام و شماره یکی از بازیکنان آن تولید شده است. ادن آزار از چلسی، هری کین از تاتنهام، کوتینیو از بارسلونا و نیمار از پاریس سن ژرمن بازیکنان منتخب برای این مجموعه هستند.

پیراهن چلسی و تاتنهام به قیمت ۱۰۰ پوند و پیراهن بارسلونا ۱۵۰ دلار قیمت گذاری شده است. تصاویر بیشتر از پیراهن طرح فوتبال آمریکایی تیم های چلسی، تاتنهام، بارسلونا و پاریس سن ژرمن در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها