هم پا هم دست هم هر جایی که توش میره، عالیه!

توسط

تیم کیتز – مهاجم تیم پرسپولیس در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر ۹۸-۹۷ مقابل تراکتورسازی در اقدامی جالب از جوراب برای پوشاندن ساعد دست های خود استفاده کرد.

علیپور که در نیمه اول با پوششی نرمال بازی کرد پس از بارندگی و برای در امان ماندن از هوای سرد در نیمه دوم دستکش به دست کرد و در حرکتی خلاقانه جوراب هایی که از قسمت مچ بریده شده(یا به طور استاندارد ساق صرف) بودند را به پوششی مولتی فانکشِنال تبدیل کرد و آن را روی ساعد و بازوی دست های خود کشید.

البته پیراهن آستین بلند در سراسر دنیا از موارد آپشنال به حساب می آید که معمولا از سوی تامین کننده به تیم ارائه و هر بازیکن بسته به سلیقه و احساس نیاز خود از آن استفاده می کند.

در اغلب موارد هم بازیکنان با پوشیدن استرچ زیر پیراهن آستین کوتاه این نیاز خود را برآورده می کنند. حال در مورد پرسپولیس مشخص نیست فقدان پیراهن آستین بلند دلیل این اقدام علیپور بوده و یا عدم تامین استرچ.

هر یک از این دو مورد خود می تواند ناشی از عدم پیش بینی لی نینگ برای اقلام جانبی مورد نیاز تیم و ضعف در تامین ملزومات به تعداد کافی از سوی این برند چینی و یا عدم اقبال باشگاه پرسپولیس به سفارش آنها به دلیل قیمت احتمالا بالای آن که ممکن است بخش قابل توجهی از ظرفیت تعهد تامین رایگان لی نینگ را به خود اختصاص دهد باشد.

پوشش عجیب علیپور هر چند ظاهری طنز به ماجرا بخشیده بود اما یک بار دیگر جلوه های نازیبای این فوتبال حرفه ای را در قالبی متفاوت بر سرمان کوبید تا تاکیدی باشد بر ضرورت نگاه کارشناسی و فنی به موضوع پوشش بازیکنان در فوتبال ایران.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها