کایزر چیف؛ تیمی با لباس های خاص

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال کایزر چیف آفریقای جنوبی از جمله تیم های نه چندان شناخته شده در سطح جهان است که همواره در طراحی لباس هایش مورد توجه نایک بوده است. به بهانه رونمایی از لباس ویژه ۵۰ سالگی این باشگاه نگاهی به لباس های این تیم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهیم داشت.

پیراهن اول در زمینه از نوارهای گرافیکی پیچ در پیچ مشکی و زرد حول محور که لوگوی باشگاه  در سمت چپ سینه می باشد تشکیل شده است. این نوارها ساختاری نزدیک به نماد اصلی باشگاه در مرکز لوگو دارند.

یقه، محدوده شانه و آستین ها به رنگ مشکی است و محدوده نام و شماره در پشت پیراهن و نوار لبه آستین و همچنین نماد باشگاه در پشت یقه به رنگ زرد کار شده اند. شورت مشکی و جوراب زرد ست لباس اول کایزر در فصل جاری را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در محدوده بدنه اصلی به رنگ سفید و در محدوده شانه و آستین با نوارهای راه راه زرد و مشکی با ساختار مشابه طرح پیراهن اول ارائه شده است. یقه و نوار پشت آن و همچنین نوار لبه آستین نیز به رنگ سیاه کار شده است.

پیراهن ویژه پنجاهمین سال تاسیس باشگاه کایزر چیف نیز با طرحی ساده و ترکیب رنگی خاص در زمینه یکدست مشکی همراه با جزئیات تماما طلایی اعم از لوگوی باشگاه، نایک، اسپانسرها و خط روی نوار لبه آستین و یقه ارائه شده است. شورت و جوراب مشکی با جزئیات طلایی ترکیب لباس سوم کایزر چیف در سال ۲۰۲۰ را کامل می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها