12 دیدگاه در “طرح شماره ۱۸ تایتل لیگ برتر

  1. یک طرح نه خیلی خوب و نه خیلی بد. متوسط. اسکوربرد کوچک و بزرگ بدون تغییر (غیر از لوگوی تیم‌ها) جای‌گذاری شده و این یک نمره منفیه. مورد دوم اینکه در اسکوربرد کوچک عملا زمان‌سنج به خاطر فونت کوچک ، برای بیننده تلویزیونی ناخوانا میشه. به طور خلاصه یک امتیاز برای زحمتی که کشیدید، یک امتیاز برای طراحی جامع ، یک امتیاز هم برای سادگی طرح ( هرچند مفهوم چندانی نمی رسونه ) . در مجموع ۳.

  2. از تمام طرحهایی که دیدم خیلی بهتره. هم فونت زیبا هم ترکیب رنگ عالی هم وضوح کامل کلمات و اعداد. ۵

  3. عالی عالیه…
    ترکیب رنگبندی ها ساده و رنگ بندی های روشن باعث میشه دید مخاطب به قسمت های درست بره…

    با کمی کار میشه این طرح و به سرانجام خوبی رسوند.

    در کل ۵ نسبت به سایر طرح ها امتیاز کمی محسوب میشه

  4. ترکیب رنگ های ساده با رنگ های روشن و جیغ باعث شده است تا دید صحیحی برای مخاطب حاصل شود و دید به سمت و سوی درستی برود.
    طراحی این موضوع نسبت به طرح های خارجی دارای ایراد نیست بلکه اصالت گذشته ی خود را حفظ کرده است تا در ناخوداگاه بیننده احساس نارضایتی پیش نیاید.
    برای این طرح حداقل نمره ی ممکن ۵ می باشد.

  5. ۰ …. چون کاملا کپی هستش .. فقط از دوستان خواهش میکنم دیگه بدبینانه به نظرات من نگاه نکنن .. و هر وقت که واقعیت رو میگم ناراحت و دلخور نشن… خواهش میکنم.

    * این یک چالشش هستش …حالا خوب یا بد .. یه عده واقعا وقت میزارند و زحمت میکشند … یه عده واقعا حالا بی کیفیت یا با کیفیت دارن ایده پردازی میکنم و زحمت میکشن و از طرح های آماده و داخل اینترنت فراری هستند ..این یک واقعیته … بنهده به شخصه وقتی از کارم راضی هستم که صفر تا صد ایده و زحمت خودم باشه .. حالا اینجا الگو گرفتن از یک ایده با کپی تمام قد یک از یک طرح کاملا متفاوته … کسی مخالف جرقه زدن مغز و الگو گیری از یک طرح نیست ولی کپی کردن یک طرح فکر نکنم توی یک رقابت که اذهان رو هم فریب میده جالب باشه .

    * این یکی از طرح های منبع گرافیکی freepik هستش .. به خاطر همین من ۰ دادم … خواهشا دوباره علیه من جبهه نگیرید و دوباره نگید و نگید بی احترامی میکنم….. من الان چند روز مشغول ساخت طرح دومم هستم و قطعا اگر یه همچین کاری رو ببینم که یه بند هم کاربرا بهش ۵ میدن .. ناراحت میشم.

    لینک منبع طرح : https://image.freepik.com/free-vector/soccer-field-background-with-scoreboard_23-2147792009.jpg

  6. ایده: ۱
    اجرا: ۳
    ترکیب رنگ: ۴
    فونت و خوانا بودن: ۲
    رعایت تناسب: ۳

    * نمره نهایی: ۲٫۶

    توضیح تکمیلی: فرم مناسب نمایش نتیجه بزرگ (علی رغم ناواضح بودن زمان) از نقاط قوت؛ و عدم امکان خواندن زمان بازی در فرم نمایش نتیجه در سایز کوچک (مگر با ذره بین!)، کپی بودن فرم اصلی کار، متفاوت بون حالت زمینه در بخش نمایش ترکیب اصلی با سایر فرمها نیز از بزرگترین نواقص این طرح بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *