عجیب اما واقعی؛ آژاکس جام قهرمانی را ذوب کرد!

توسط

تیم کیتز – باشگاه آژاکس آمستردام پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هلند(اردیویسه) در اقدامی جالب توجه جام قهرمانی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را ذوب کرد.

این اقدام با هدف ساخت یک یادگاری برای تقدیر از ۴۲ هزار و ۳۹۰ هواداری که بلیط فصلی بازی های آژاکس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را خریداری کرده بودند اما به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا موفق به حضور در این بازی ها نشده بودند انجام گرفته است.

هر یک از این ۴۲۳۹۰ هوادار یک ستاره فلزی به وزن ۳.۴۵ گرم دریافت می کنند که ۰.۰۶ گرم مواد تشکیل دهنده آن از جام قهرمانی اصلی لیگ به دست آمده است.

آژاکس با قهرمانی زودهنگام در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به سی و پنجمین جام خود در این رقابت ها دست پیدا کرد. پی اس وی آیندهوون با ۲۴ و فاینورد با ۱۵ قهرمانی با اختلافی زیاد پس از آژاکس قرار گرفته اند.

لباس آژاکس ۲۰۲۶-۲۰۲۵

تیم کیتز – لباس اول آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب آشنای همیشگی و در مرکز به رنگ قرمز و در کناره ها و محدوده آستین ها سفید است. یک پترن گرافیکی محو در محدوده قرمز رنگ پیراهن نقطه تمایز لباس با اغلب نسخه های … ادامه مطلب لباس آژاکس ۲۰۲۶-۲۰۲۵

لباس ۱۲۵ سالگی آژاکس

تیم کیتز – لباس ویژه یکصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه آژاکس آمستردام در سال ۲۰۲۵ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن ویژه با ترکیب سنتی آژاکس در مرکز به رنگ قرمز و در کناره ها و محدوده آستین سفید است. یقه پولو و نوار کشباف لبه آستین قرمز کار شده و نشان شهر … ادامه مطلب لباس ۱۲۵ سالگی آژاکس

بازگشت آژاکس به لوگوی قدیمی

تیم کیتز – باشگاه آژاکس آمستردام از ابتدای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ لوگوی خود را تغییر خواهد داد. این تغییر در واقع نه یک به روزرسانی جدید بلکه بازگشت به یکی از لوگوهای کلاسیک باشگاه آژاکس است که در بازه سال ۱۹۲۸ تا ۱۹۹۰ به عنوان نشان رسمی باشگاه مورد استفاده قرار می گرفت. بازگشت به لوگوی … ادامه مطلب بازگشت آژاکس به لوگوی قدیمی

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا احسنت

در یک کلمه – دَسخوش !

بنظرم کار مسخره ای بود

آفرین منم موافقم باهات

شاید به نظر حرکت احمقانه‌ای باشه اما واقعا کار خفن و هوشمندانه‌ای بود. درواقع این حرکت آژاکسی‌ها تبدیل تهدید به فرصت بود. تصور کنید ۴۲ هزار نفری که بلیط‌های فصل رو خریداری کرده بودن میتونستن ۴۲ هزار ناراضی باشن که احساس میکردن پول دادن اما در ازای هیچ… و احتمالا فصل آینده آمار فروش بلیط‌های فصلی این تیم هم به شدت پایین میومد اما با اهدای این ستاره‌های کلکسیونی علاوه بر اینکه یجورایی سبب ارتقای برندینگ آژاکس شد، کاری کردن که اون ۴۲ هزار نفر حتی راضی‌تر از حالتی باشن که بازی‌ها رو توی استادیوم دیدن و این ستاره رو روی دیوار خونشون قاب و بهش افتخار میکنن. و احتمالا آمار فروش بلیط‌های فصل بعد هم حتی باوجود پاندمی کرونا به شدت رشد کنه و کمک بزرگی به درآمد باشگاه آژاکس باشه.

کارشون جالب بود ولی حالا جامو ذوب نمیکردن خب چه کاریه آخه یه چیزه دیگه از باشگاه ذوب میکردن میدادن دسته مردم