عجیب اما واقعی؛ آژاکس جام قهرمانی را ذوب کرد!

توسط

تیم کیتز – باشگاه آژاکس آمستردام پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هلند(اردیویسه) در اقدامی جالب توجه جام قهرمانی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را ذوب کرد.

این اقدام با هدف ساخت یک یادگاری برای تقدیر از ۴۲ هزار و ۳۹۰ هواداری که بلیط فصلی بازی های آژاکس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را خریداری کرده بودند اما به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا موفق به حضور در این بازی ها نشده بودند انجام گرفته است.

هر یک از این ۴۲۳۹۰ هوادار یک ستاره فلزی به وزن ۳.۴۵ گرم دریافت می کنند که ۰.۰۶ گرم مواد تشکیل دهنده آن از جام قهرمانی اصلی لیگ به دست آمده است.

آژاکس با قهرمانی زودهنگام در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به سی و پنجمین جام خود در این رقابت ها دست پیدا کرد. پی اس وی آیندهوون با ۲۴ و فاینورد با ۱۵ قهرمانی با اختلافی زیاد پس از آژاکس قرار گرفته اند.

پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

تیم کیتز – آژاکس آمستردام با درج سه نقطه در محل نام بازیکنان در پشت پیراهن سعی در انتقال پیام اخلاقی در راستای مقابله با نفرت در شبکه های اجتماعی دارد. سه نقطه نماد جهانی سکوت و آیکون گزارش رفتارهای نامتعارف در شبکه های اجتماعی است که به منظور انتقال پیام مقابله با نفرت پراکنی … ادامه مطلب پیام اخلاقی آژاکس با سه نقطه

پیراهن پیش مسابقه آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم آژاکس آمستردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن چند وجهی الماس در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. سه خط روی شانه، نوار پهلو و همچنین لوگوی باشگاه آژاکس، آدیداس و اسپانسر همگی تک … ادامه مطلب لباس آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا احسنت

در یک کلمه – دَسخوش !

بنظرم کار مسخره ای بود

آفرین منم موافقم باهات

شاید به نظر حرکت احمقانه‌ای باشه اما واقعا کار خفن و هوشمندانه‌ای بود. درواقع این حرکت آژاکسی‌ها تبدیل تهدید به فرصت بود. تصور کنید ۴۲ هزار نفری که بلیط‌های فصل رو خریداری کرده بودن میتونستن ۴۲ هزار ناراضی باشن که احساس میکردن پول دادن اما در ازای هیچ… و احتمالا فصل آینده آمار فروش بلیط‌های فصلی این تیم هم به شدت پایین میومد اما با اهدای این ستاره‌های کلکسیونی علاوه بر اینکه یجورایی سبب ارتقای برندینگ آژاکس شد، کاری کردن که اون ۴۲ هزار نفر حتی راضی‌تر از حالتی باشن که بازی‌ها رو توی استادیوم دیدن و این ستاره رو روی دیوار خونشون قاب و بهش افتخار میکنن. و احتمالا آمار فروش بلیط‌های فصل بعد هم حتی باوجود پاندمی کرونا به شدت رشد کنه و کمک بزرگی به درآمد باشگاه آژاکس باشه.

کارشون جالب بود ولی حالا جامو ذوب نمیکردن خب چه کاریه آخه یه چیزه دیگه از باشگاه ذوب میکردن میدادن دسته مردم