تبلیغ به روش اسپانسرینگ انتزاعی!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال نساجی در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر با تبلیغی جالب توجه و البته مبهم در میدان حاضر شد.

لوگو و نوشته برند ژاپنی یاماها “YAMAHA” در حالی روی پیراهن نساجی چاپ شده بود که اشاره ای به گونه محصول مورد تبلیغ این برند نشده بود، چرا که طیف بسیار گسترده ای از محصولات مختلف تحت این برند در بازارهای جهانی عرضه می شود.

موتورهای سواری YAMAHA در ایران عرضه عمومی ندارند و شاید در بازار ایران عمده محصولات قابل عرضه این برند مربوط به آلات موسیقی باشد. البته با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مازندران می توان حدس زد که احتمالا این تبلیغ به موتورهای قایقرانی، جت اسکی و سایر وسایل تفریحی آبی این برند مربوط باشد.

البته تبلیغ صرف لوگوی این برند در ژاپن و کشورهایی که محصولات مختلف این برند به صورت یکپارچه عرضه می شود مرسوم است اما با توجه به عدم فعالیت رسمی در بازار ایران عواید تجاری نمایش صرف لوگوی یاماها روی پیراهن نساجی به هر میزان که باشد به همه عرضه کنندگان گونه های مختلف محصولات این برند در ایران خواهد رسید.

از نمونه اسپانسرهای جالب توجه در فوتبال ایران می توان از تبلیغ آئودی روی پیراهن پرسپولیس یاد کرد. شما چه موردی را به خاطر دارید؟

ویدیو | رونمایی لباس استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۶-۲۰۲۵ (ویدیو دوم اضافه شد)

تیم کیتز – لباس اول و دوم استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا دو در فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ به طور رسمی رونمایی شد. دو ویدیو رونمایی از لباس آسیایی جدید استقلال را در ادامه ببینید.

لباس استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

تیم کیتز – لباس اول و دوم استقلال برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو در فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با خطوط باریک موازی سفید ارائه شده است. یک گرافیک محو در پس زمینه به چشم می خورد که جلوه ای مدرن به لباس … ادامه مطلب لباس استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۶-۲۰۲۵

لباس دوم ملوان ۱۴۰۵-۱۴۰۴

تیم کیتز – لباس دوم ملوان برای فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ به طور رسمی رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با گرافیک محو شامل نماد قطب نما در بالا و برج مناره(فانوس دریایی) در پایین ارائه شده است. لوگوی باشگاه ملوان در مرکز سینه جانمایی شده و لوگوی طلایی رنگ اسپانسر نیز … ادامه مطلب لباس دوم ملوان ۱۴۰۵-۱۴۰۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوپل پرسپولیس

شاید چون نزدیک محرمه طبل و این جور چیزا رو تبلیغ کردن

واقعا نمیفهمن شرکتا با چه منطقی حاضرن پول بدن برای یک جلسه تبلیغ؟
تبلیغ رو پوشاک معمولا بلند مدت هست تا یواش یواش اون برند جزوی از هویت اون تیم بشه. مثل امارات برای رئال و …
ضمن اینکه در کنار تبایغ روی لباس، کلی هم آگهی بازرگانی و … با استفاده از برند باشگاه میکنن.

بهترین لباس تیم رو تراکتور داره
کمپانی لباس البسه سازی آدیداس و تبلیغات کم روی پیراهن
چون که دولتی نیست