تبلیغ به روش اسپانسرینگ انتزاعی!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال نساجی در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر با تبلیغی جالب توجه و البته مبهم در میدان حاضر شد.

لوگو و نوشته برند ژاپنی یاماها “YAMAHA” در حالی روی پیراهن نساجی چاپ شده بود که اشاره ای به گونه محصول مورد تبلیغ این برند نشده بود، چرا که طیف بسیار گسترده ای از محصولات مختلف تحت این برند در بازارهای جهانی عرضه می شود.

موتورهای سواری YAMAHA در ایران عرضه عمومی ندارند و شاید در بازار ایران عمده محصولات قابل عرضه این برند مربوط به آلات موسیقی باشد. البته با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مازندران می توان حدس زد که احتمالا این تبلیغ به موتورهای قایقرانی، جت اسکی و سایر وسایل تفریحی آبی این برند مربوط باشد.

البته تبلیغ صرف لوگوی این برند در ژاپن و کشورهایی که محصولات مختلف این برند به صورت یکپارچه عرضه می شود مرسوم است اما با توجه به عدم فعالیت رسمی در بازار ایران عواید تجاری نمایش صرف لوگوی یاماها روی پیراهن نساجی به هر میزان که باشد به همه عرضه کنندگان گونه های مختلف محصولات این برند در ایران خواهد رسید.

از نمونه اسپانسرهای جالب توجه در فوتبال ایران می توان از تبلیغ آئودی روی پیراهن پرسپولیس یاد کرد. شما چه موردی را به خاطر دارید؟

نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. لباس آلومینیوم عموما در تقابل با استقلال یا پرسپولیس با تغییر در چیدمان تبلیغات روی لباس همراه است و این بار نیز مقابل استقلال یک جمله شعاری به پشت پیراهن اضافه و تبلیغ … ادامه مطلب نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ بازگشت دوباره جزئیات سرمه ای

تیم کیتز – لباس نساجی در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقابل سپاهان یک بار دیگر با تغییر رنگ در جزئیات همراه بود. نساجی در حالی پس از مدت ها در این مسابقه لباس قرمز خود را بر تن کرده بود که جزئیات سفید و سرمه ای روی آن به چشم می … ادامه مطلب لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ بازگشت دوباره جزئیات سرمه ای

تغییر ناگهانی و اساسی لباس ذوب آهن

تیم کیتز – لباس ذوب آهن در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییرات متعددی همراه بود. اولین مورد مربوط به تغییر تامین کننده از یوسف جامه به داریک بود. ذوب آهن که لیگ را با لباس های استارت شروع کرد، در چند هفته ابتدایی به تناوب آن را با یوسف جایگزین … ادامه مطلب تغییر ناگهانی و اساسی لباس ذوب آهن

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوپل پرسپولیس

شاید چون نزدیک محرمه طبل و این جور چیزا رو تبلیغ کردن

واقعا نمیفهمن شرکتا با چه منطقی حاضرن پول بدن برای یک جلسه تبلیغ؟
تبلیغ رو پوشاک معمولا بلند مدت هست تا یواش یواش اون برند جزوی از هویت اون تیم بشه. مثل امارات برای رئال و …
ضمن اینکه در کنار تبایغ روی لباس، کلی هم آگهی بازرگانی و … با استفاده از برند باشگاه میکنن.

بهترین لباس تیم رو تراکتور داره
کمپانی لباس البسه سازی آدیداس و تبلیغات کم روی پیراهن
چون که دولتی نیست