تبلیغ به روش اسپانسرینگ انتزاعی!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال نساجی در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر با تبلیغی جالب توجه و البته مبهم در میدان حاضر شد.

لوگو و نوشته برند ژاپنی یاماها “YAMAHA” در حالی روی پیراهن نساجی چاپ شده بود که اشاره ای به گونه محصول مورد تبلیغ این برند نشده بود، چرا که طیف بسیار گسترده ای از محصولات مختلف تحت این برند در بازارهای جهانی عرضه می شود.

موتورهای سواری YAMAHA در ایران عرضه عمومی ندارند و شاید در بازار ایران عمده محصولات قابل عرضه این برند مربوط به آلات موسیقی باشد. البته با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مازندران می توان حدس زد که احتمالا این تبلیغ به موتورهای قایقرانی، جت اسکی و سایر وسایل تفریحی آبی این برند مربوط باشد.

البته تبلیغ صرف لوگوی این برند در ژاپن و کشورهایی که محصولات مختلف این برند به صورت یکپارچه عرضه می شود مرسوم است اما با توجه به عدم فعالیت رسمی در بازار ایران عواید تجاری نمایش صرف لوگوی یاماها روی پیراهن نساجی به هر میزان که باشد به همه عرضه کنندگان گونه های مختلف محصولات این برند در ایران خواهد رسید.

از نمونه اسپانسرهای جالب توجه در فوتبال ایران می توان از تبلیغ آئودی روی پیراهن پرسپولیس یاد کرد. شما چه موردی را به خاطر دارید؟

تمدید قرارداد پرسپولیس با مجید

تیم کیتز – باشگاه پرسپولیس قرارداد تامین لباس خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را با مجید تمدید کرد. همکاری دو طرف که از ابتدای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شده حالا حداقل به مدت یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت. پرسپولیس به دنبال تامین کننده جدید (۱۷ تیر ۱۴۰۳) باشگاه پرسپولیس برای تامین لباس این تیم در فصل … ادامه مطلب تمدید قرارداد پرسپولیس با مجید

لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تیم کیتز – گل گهر در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان که آخرین بازی این تیم در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بود از لباس سوم خود رونمایی کرد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با طرح گرافیکی مشابه لباس اول و دوم گل گهر ارائه شده است. شورت هم رنگ … ادامه مطلب لباس گل گهر ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نکات هفته سی ام لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته پایانی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر خلیج فارس خواهیم داشت. طراحی سکوی قهرمانی لیگ برتر در فصل ۰۳-۱۴۰۲ برگرفته از فرم جام قهرمانی این رقابت ها بود که از نظر ایده قابل قبول اما از نظر کیفیت اجرا می توانست بهتر از … ادامه مطلب نکات هفته سی ام لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوپل پرسپولیس

شاید چون نزدیک محرمه طبل و این جور چیزا رو تبلیغ کردن

واقعا نمیفهمن شرکتا با چه منطقی حاضرن پول بدن برای یک جلسه تبلیغ؟
تبلیغ رو پوشاک معمولا بلند مدت هست تا یواش یواش اون برند جزوی از هویت اون تیم بشه. مثل امارات برای رئال و …
ضمن اینکه در کنار تبایغ روی لباس، کلی هم آگهی بازرگانی و … با استفاده از برند باشگاه میکنن.

بهترین لباس تیم رو تراکتور داره
کمپانی لباس البسه سازی آدیداس و تبلیغات کم روی پیراهن
چون که دولتی نیست