رونمایی از لباس سوم اینتر میلان ۱۶-۲۰۱۵ توسط نایک

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال اینتر میلان در فصل جاری در اغلب دیدارهای خارج از خانه لباس زرد رنگ خود را به تن خواهد کرد که نشان دهنده یک تصور مدرن از یکی از لباسهای دوم قدیمی اینتر است.

وجود یک گرافیک سیاه در لبه آستین ها و لبه پایینی شورت که در رنگ زرد زمینه محو می شود تاکید بیشتری بر رنگ زرد موجود در لباس دارد.

نوارهای سیاه از زیر بغل در پیراهن شروع و ادامه آن تا لبه پایینی شورت امتداد دارد. جوراب ها به رنگ سیاه همراه با تکه های به رنگ خاکستری تیره در پشت ساق پا لباس جدید اینتر را تکمیل می کند.

یقه گرد ساده که به شکل ماهرانه در بالای پیراهن نشسته جلوه مینیمالیستی و ساده لباس را تکمیل کرده است. نشان باشگاه هم از دو رنگ سیاه و زرد روشن تشکیل شده است.

لباس جدید اینتر میلان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ اولین بار روز چهارم اکتبر ۲۰۱۵ در سری آ مقابل سمپدوریا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

لباس سوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی و عرضه شد. پیراهن سوم جدید با الهام از لباس سوم فصل ۹۷-۱۹۹۶ اینتر در زمینه به رنگ زرد(روشن تر از تصاویر اولیه) همراه با گرافیک های انتزاعی حاوی نماد باشگاه اینتر یعنی مار در گوشه راست و چپ بدنه اصلی … ادامه مطلب لباس سوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی شد. پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات سرمه ای کدر در قالب یقه و خط دوخت جلوی شانه ارائه شده است. نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای کدر با حاشیه سفید و سرمه … ادامه مطلب لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید نراتزوری با حضور مهدی طارمی را در ادامه ببینید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها