رونمایی از لباس سوم اینتر میلان ۱۶-۲۰۱۵ توسط نایک

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال اینتر میلان در فصل جاری در اغلب دیدارهای خارج از خانه لباس زرد رنگ خود را به تن خواهد کرد که نشان دهنده یک تصور مدرن از یکی از لباسهای دوم قدیمی اینتر است.

وجود یک گرافیک سیاه در لبه آستین ها و لبه پایینی شورت که در رنگ زرد زمینه محو می شود تاکید بیشتری بر رنگ زرد موجود در لباس دارد.

نوارهای سیاه از زیر بغل در پیراهن شروع و ادامه آن تا لبه پایینی شورت امتداد دارد. جوراب ها به رنگ سیاه همراه با تکه های به رنگ خاکستری تیره در پشت ساق پا لباس جدید اینتر را تکمیل می کند.

یقه گرد ساده که به شکل ماهرانه در بالای پیراهن نشسته جلوه مینیمالیستی و ساده لباس را تکمیل کرده است. نشان باشگاه هم از دو رنگ سیاه و زرد روشن تشکیل شده است.

لباس جدید اینتر میلان در فصل ۱۶-۲۰۱۵ اولین بار روز چهارم اکتبر ۲۰۱۵ در سری آ مقابل سمپدوریا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

تیم کیتز – اینتر میلان در دیدار هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا با اسپانسری خاص به جنوا می رود. اینتر به واسطه قرارداد اسپانسری با کمپانی پارامونت در برخی مقاطع نمادها و شخصیت های تولیدات این شرکت فیلم سازی را روی لباس خود به نمایش می گذارد که این بار نوبت به شخصیت … ادامه مطلب لاک پشت های نینجا روی لباس اینتر +ویدیو

لوگوی ترنسفورمرز جایگزین اسپانسر لباس اینتر

تیم کیتز – لوگوی مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان(Transformers) روی لباس اینتر میلان نقش بست. لباس جدید که در دیدار آتی مقابل اودینزه بر تن بازیکنان اینتر خواهد رفت، در واقع همان لباس عادی اینتر است که در آن لوگوی ترنسفورمرز در محل اسپانسر اصلی پیراهن جایگزین لوگوی پارامونت شده است. این لباس حاصل همکاری … ادامه مطلب لوگوی ترنسفورمرز جایگزین اسپانسر لباس اینتر

پیراهن پیش مسابقه سوم اینتر ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه سوم اینترمیلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس سوم این تیم از سوی نایک عرضه شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با خطوطی که سطح پیراهن را به بخش های مستطیلی تقسیم بندی می کند ارائه شده است. نوارهای بریده بریده مورب به رنگ نارنجی و همچنین … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه سوم اینتر ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها