پایین تنه همان قبلی؛ فقط پیراهن پرسپولیس تغییر کرده!

توسط

تیم کیتز – به نظر می رسد تغییر لباس پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ صرفا محدود به پیراهن بوده و شورت و جوراب دقیقا مشابه فصل گذشته است.

پرسپولیس در دو بازی ابتدایی فصل جدید با ست پیراهن جدید و دو شورت متفاوت و جوراب مشابه فصل قبل به میدان رفت. البته شباهت شورت و جوراب طی فصل های پیاپی در مورد تیم ها و برندهای بزرگ هم صادق است، اما شباهت در حد کلیت است و حداقل آنجا تلاش می کنند تغییری هر چند ناچیز در جزئیات ایجاد کنند تا بیننده به حد یقین برسد که اینها از دو سری متفاوت تولید هستند نه احیانا تولید سال یا سال های قبل.

نکته دیگر اینکه پرسپولیسی ها در دو بازی اول دو شورت متفاوت پوشیدند و این را هم از فونت شماره های روی شورت و هم از تغییر لوگوی آل اشپورت به شکل نوشتاری می شد فهمید. در این بین دانیال اسماعیلی فر در بازی دوم همان شورت بازی اول با لوگوی دایره ای را بر تن داشت در حالی که شورت دیگر بازیکنان لوگوی نوشتاری داشت.

شورت پرسپولیس با ترکیبی از رنگ قرمز در زمینه همراه با نوار سفید در کناره ها است و این خود تغییری مثبت نسبت به برخی شورت های یکدست قرمز سال های قبل است، اما بهتر است این تغییر هر سال حتی در جزئیات اقلام پوششی لباس پرسپولیس و سایر تیم ها حس شود. این تکلیفی است که متوجه همه تولید کنندگان لباس تیم های داخلی است.

نکات هفته دوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خواهیم داشت. مسئولان سپاهان در جلسه هماهنگی دیدار با خیبر پیراهن فصل گذشته را به عنوان لباس تیم در روز مسابقه معرفی کردند! شمس آذر در این هفته با لباس دوم فصل قبل خود به میدان رفت. … ادامه مطلب نکات هفته دوم لیگ برتر

ویدیو | رونمایی لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

تیم کیتز – لباس دوم پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ رسما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس مشکی جدید پرسپولیس را در ادامه ببینید.

لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

تیم کیتز – لباس دوم پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ که توسط مجید تامین می شود رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک گرافیک مرکب از رنگ های قرمز، مشکی و طوسی در سرتاسر پیراهن که طبق ادعای باشگاه “برگرفته از نقوش هندسی ایرانی” است، ارائه شده است. یقه دو … ادامه مطلب لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها