لباس اندونزی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم تیم ملی اندونزی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط میلز اسپورت رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک پترن گرافیکی موج دار در قالب بافت تنفسی پارچه ارائه شده است. نوار قرمز و سفید برگرفته از پرچم اندونزی در لبه یقه به چشم می خورد و عدد ۱۹۴۵ که به سال استقلال کشور اندونزی اشاره دارد نیز در لبه آستین درج شده است.


(۱۱ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم تیم ملی اندونزی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط میلز اسپورت رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با یک بافت V شکل راه راه در سطح پارچه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین مرکب از آبی و سبز با خط سفید زیگزاگی در مرکز آن است که مجموعه اینها الهام گرفته از رنگ هویتی جزایر و دریا و همچنین فرم کوه ها پیرامون کشور اندونزی است.

شورت سبز و جوراب سفید ترکیب لباس دوم تیم ملی فوتبال اندونزی در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را کامل می کند.


لباس دروازه بانی اندونزی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

(۸ تیر ۱۴۰۱) لباس اول تیم ملی اندونزی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ توسط برند بومی میلز اسپورت رونمایی شد.

پیراهن جدید با ظاهری ساده و کلاسیک در زمینه به رنگ قرمز همراه با رده های بافتی مورب در دل پارچه ارائه شده است. یقه پولو و نوار لبه آستین سفید با یک خط قرمز بر روی آن است و شورت سفید و جوراب قرمز ترکیب لباس تیم ملی اندونزی در سال ۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس سوم اندونزی برای سال ۲۰۲۱

 

لباس دوم اندونزی برای سال ۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم ملی فوتبال اندونزی برای سال ۲۰۲۰ و احتمالا ۲۰۲۱ توسط میلز اسپورت رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با جزئیات سبز در قالب یقه، نوار لبه آستین و همچنین نوار پهن در محدوده سینه ارائه شده است. شورت سبز با جزئیات سفید به همراه … ادامه مطلب لباس دوم اندونزی برای سال ۲۰۲۰

لباس جدید اندونزی برای سال ۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم ملی فوتبال اندونزی برای سال ۲۰۲۰ توسط برند بومی این کشور میلز اسپورت رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با تصویر گرافیکی محو از دو بال در طرفین قسمت جلوی پیراهن که برگرفته از گارودا موجود خیالی پرنده انسان نما در فرهنگ بودا … ادامه مطلب لباس جدید اندونزی برای سال ۲۰۲۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها