جزئیات قرارداد جدید ریورپلاته با آدیداس + رقم پاداش ها

توسط

تیم کیتز – باشگاه ریورپلاته آرژانتین قرارداد تامین لباس خود با آدیداس را تا پایان سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال قرارداد پوما برای تامین لباس ریور با رقم سالانه ۱۰ میلیون دلار + ۲۰ درصد حق فروش مطرح شده بود اما سرانجام این آدیداس بود که با پیشنهادی نزدیک به همکاری تداوم بخشید.

قراداد جدید ریورپلاته را به پردرآمدترین باشگاه آرژانتینی از حیث قرارداد لباس تبدیل خواهد کرد. هر چند جزئیات قرارداد به طور رسمی اعلام نشده اما ارقام و پاداش های تعیین شده برای کسب عناوین به بیرون درز کرده است.

توافق جدید در طی شش سال رقم ۵۹.۵ میلیون دلار برای ریور آورده خواهد داشت، از این مبلغ ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار به صورت ثابت به عنوان پایه قرارداد تعیین شده و مابقی شامل حق امتیاز(حداقل ۳۱ میلیون دلار تضمین شده)، تامین و تحویل پوشاک مورد نیاز(۱.۷ میلیون دلار)، پاداش امضای قرارداد(۳ میلیون دلار) و فعالیت های بازاریابی(۳۰۰ هزار دلار) می شود.

امکان افزایش این ارقام بسته به حجم فروش محصولات مرتبط با باشگاه و همچنین کسب عناوین در رقابت های مختلف وجود دارد. علاوه بر این آدیداس برای کسب هر یک از عناوین پاداش مشخصی برای ریورپلاته تعیین کرده است:

قهرمانی کوپا لیبرتادورس: ۱ میلیون دلار

نایب قهرمانی کوپا لیبرتادورس: ۲۵۰ هزار دلار

قهرمانی کوپا سودامریکانا: ۵۰۰ هزار دلار

نایب قهرمانی کوپا سودامریکانا: ۱۲۵ هزار دلار

قهرمانی جام باشگاه های جهان: ۷۵۰ هزار دلار

قهرمانی ریکوپا سودامریکانا(سوپر جام آمریکای جنوبی): ۱۰۰ هزار دلار

قهرمانی رقابت قهرمانان کاپ جی لیگ/کوپا سودامریکانا: ۵۰ هزار دلار

قهرمانی لیگ آرژانتین: ۷۵۰ هزار دلار

قهرمانی جام حذفی آرژانتین: ۲۰۰ هزار دلار

قهرمانی سوپر جام آرژانتین: ۵۰ هزار دلار

باشگاه ریورپلاته ۳۰ روز پس از امضای قرارداد بخش قابل توجهی از کل رقم قرارداد معادل ۲۰.۸ میلیون دلار را از آدیداس دریافت می کند.

ریورپلاته از سال ۱۹۸۲ لباس های آدیداس را بر تن می کند و به موجب تمدید اخیر طول عمر همکاری دو طرف به ۴۵ سال می رسد.

لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ریورپلاته برای فصل ۲۰۲۴ لیگ آرژانتین توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با دو نوار مواج سفید و قرمز محو شونده در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید کار شده و نوار باریک قرمز در محدوده لبه آستین … ادامه مطلب لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس ریورپلاته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم ریور پلاته آرژانتین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب کلیشه ای و سنتی ریورپلاته در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوار پهن مورب قرمز در قسمت جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. جزئیات نیمه راست پیراهن از قبیل سه خط روی شانه، نوار … ادامه مطلب لباس ریورپلاته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

تیم کیتز – باشگاه ریورپلاته آرژانتین به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. فرم، اجزا و ترکیب رنگ لوگوی جدید تا حدود بسیار زیادی مشابه لوگوی قدیمی است با این تفاوت که در لوگوی جدید خطوط باریک وجه داخلی سپر لوگو و گرداگرد مخفف نام باشگاه (CARP) حذف شده است. در واقع این … ادامه مطلب تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها