تقابل آدیداسِ مرند با آل اشپورتِ خیلی ایرانی در لیگ یک!

توسط

تیم کیتز – دیدار مس شهر بابک و ماشین سازی تبریز از هفته هشتم لیگ دسته اول حاوی نکاتی پیرامون لباس دو تیم بود.

ماشین سازی در این مسابقه از لباس سبز رنگ با لوگوی آدیداس استفاده کرده بود در حالی که با توجه به محل قرارگیری سه خط در دو طرف یقه و برخی جزئیات دیگر از دور ترین فاصله ها هم می شد به عدم اصالت آنها پی برد. علاوه بر این روی جوراب ها هم لوگوی کِلمه دیده می شد.

این در حالی است که مسئولین ماشین سازی در جلسه هماهنگی این مسابقه لباسی کاملا متفاوت را معرفی کرده بودند و جای سوال دارد که ناظر بازی این تفاوت را گزارش کرده یا خیر و اگر گزارش کرده واکنش سازمان لیگ چه بوده است؟

در سوی دیگر هم مس شهربابک در فصل جاری لباسی که نوشتهuhlsport  روی آن دیده می شود را بر تن می کند، لباس هایی ساده با رنگی پر استفاده در تولیدات ایرانی که مشابه آن با لوگوی تولیدی های مختلف در بازار به وفور یافت می شود.

لباسی برای گلباران جشن سقوط!

تیم کیتز – باشگاه ماشین سازی تبریز هفته گذشته در فاصله سه هفته تا پایان لیگ و در حالی از لباس جدید خود رونمایی کرد که تکلیف سقوط این تیم به لیگ دسته اول مشخص شده بود. این اقدام شاید در شرایط مشابه ما را به یاد شالکه بیاندازد که علیرغم سقوط مفتضحانه به بوندسلیگا … ادامه مطلب لباسی برای گلباران جشن سقوط!

ادامه همکاری چهار تیم با مجید در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

تیم کیتز – چهار تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان که فصل گذشته لباس های مجید را به تن می کردند در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز به همکاری خود با این برند ادامه خواهند داد. صنعت نفت لباس صنعت نفت فصل گذشته یکی از معدود لباس هایی … ادامه مطلب ادامه همکاری چهار تیم با مجید در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

ما اینجاییم، وسط لالیگا!

تیم کیتز – سرمربی ماشین سازی در دیدار هفته دهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با گرمکن و شلوار رئال مادرید کنار زمین مسابقه مشغول هدایت تیم خود بود. موارد اینچنینی گاه و بی گاه در بین مربیان و بازیکنان مشاهده شده اما اکثر این موارد یا مربوط به تمرین و یا در فضاهای خارج … ادامه مطلب ما اینجاییم، وسط لالیگا!

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها