لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس سوم مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با طرح مشترک لباس های سوم پوما رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی است که لوگوی باشگاه گلادباخ به صورت محو سطح آن را پوشش داده است. دو نوار مرکز سینه سفید و نام تیم “BORUSSIA” نیز به رنگ سبز در میان آنها به چشم می خورد.

(۱۰ تیر ۱۴۰۰) لباس دوم مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم مونشن گلادباخ در زمینه به رنگ سبز زیتونی و در محدوده آستین ها با یک پترن استتاری کم رنگ ارائه شده است. پوما همانند لباس اول گلادباخ به کارگیری جزئیات بیشتر روی شورت را مورد توجه قرار داده به گونه ای که کل سطح شورت با گرافیک مشابه آستین ها پوشش داده شده است.

 

(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) لباس اول مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه یک قسمت متشکل از نوارهای راه راه مشکی و سبز بر روی شانه و اطراف یقه ارائه شده که با یک نوار مشکی بر روی شانه از زمینه سفید تفکیک می شود.

نوار لبه آستین به رنگ مشکی است و لوگوی باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ با الهام از یکی از لباس های قدیمی گلادباخ در دهه ۱۹۷۰ داخل یک مستطیل سبز محاط شده است و دو ستاره قهرمانی های این تیم در بوندسلیگا نیز در بالای آن خودنمایی می کند.

یکی از اجزای جذاب لباس جدید مونشن گلادباخ شورت راه راه سبز و مشکی است که یک ترکیب منحصربفرد از لباس گلادباخ در فصل جدید می سازد. البته در کنار این شورت یک شورت سفید هم تدارک دیده شده که به صورت متناوب همراه با جوراب مشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رونمایی رسمی لباس اول ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ مسجدسلیمان طوری!

تیم کیتز – لباس دوم و سوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه مشکی که با یک افکت در محدوده مرکزی برش خورده اند ارائه شده است. یقه به رنگ مشکی کار شده و شورت و جوراب سبز … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ مسجدسلیمان طوری!

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه اندکی تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. دو رد محو شوندگی نامحسوس نیز به شکل مورب در قسمت جلوی پیراهن اعمال … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

تیم کیتز – کمپانی پوما با ایده خلق یک تم ثابت و ساده برای لباس تیم های خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ قصد ایجاد تحولی انقلابی در لباس تیم ها داشت، ایده ای که هر روز تردیدها نسبت به موفقیت آن بیشتر می شود. ایده ی طرح جدید پوما به نوعی از قالب های قدیمی لباس … ادامه مطلب طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محشره
سادگی در عین زیبایی
🤩🤩🤩🤩🤩

تیم کیتز با اینکه شالکه به بوندسلیگا ۲ سقوط کرد از کیت هاش داخل سایت بزار

نو آوری در شرت :)))
باحاله

عالییییی

همه کیت هاشو دارم💚🖤 زنده باد کره‌اسب های ایالت نوردراین وستفالن🐎🐎

پوما گل کاشته