لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ مسجدسلیمان طوری!

توسط

تیم کیتز – لباس دوم و سوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه مشکی که با یک افکت در محدوده مرکزی برش خورده اند ارائه شده است.

یقه به رنگ مشکی کار شده و شورت و جوراب سبز ترکیب لباس دوم مونشن گلادباخ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

لباس سوم جدید مونشن گلادباخ نیز با طرح مشابه لباس دوم و در زمینه سفید همراه با نوارهای راه راه مشکی ارائه شده است. این ترکیب تا حدود زیادی به لباس نفت مسجدسلیمان در فصل های اخیر شباهت دارد.


(۶ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده و کلاسیک در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات سبز، سفید و مشکی در قالب یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. شورت و جوراب سفید همراه با جزئیات سبز و مشکی ترکیب لباس اول بروسیا مونشن گلادباخ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم بروسیا مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سبز همراه با نوارهای راه راه اندکی تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. دو رد محو شوندگی نامحسوس نیز به شکل مورب در قسمت جلوی پیراهن اعمال … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

تیم کیتز – کمپانی پوما با ایده خلق یک تم ثابت و ساده برای لباس تیم های خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ قصد ایجاد تحولی انقلابی در لباس تیم ها داشت، ایده ای که هر روز تردیدها نسبت به موفقیت آن بیشتر می شود. ایده ی طرح جدید پوما به نوعی از قالب های قدیمی لباس … ادامه مطلب طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم مونشن گلادباخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با طرح مشترک لباس های سوم پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی است که لوگوی باشگاه گلادباخ به صورت محو سطح آن را پوشش داده است. دو نوار مرکز سینه سفید و نام تیم "BORUSSIA" نیز به رنگ سبز در … ادامه مطلب لباس مونشن گلادباخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

حال کردم خدایی با این لباس‌ها

چه عجب!
پوما یه کیت خوب زد

اتفاقا پوما همیشه کیت خوب میزنه؛ برو سیتی و مارسی رو نگاه کن عاشقشون میشی

کیت اول میلان و سیتی واقعا افتضاح بودن

بختیاری های آلمان!