لباس بایر لورکوزن ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه بایر لورکوزن برای تقابل هفته آینده با کلن، موسوم به “دربی رانیش” ایالت نوردراین-وستفالن از هفته بیست و ششم بوندسلیگا توسط جاکو رونمایی شد.

لباس جدید یاران سردار آزمون در لورکوزن با ساختار مشابه لباس “جهان” اشتوتگارت که اخیرا با شعارهای زیست محیطی و از محل پارچه های بازیافتی تولید و عرضه شد در زمینه به رنگ کرم همراه با جملاتی در حمایت از محیط زیست و جهان  به صورت مدور گرداگرد لوگوی باشگاه ارائه شده است.

لوگوی باشگاه و همچنین نشان شهر لورکوزن که جایگزین اسپانسر اصلی(Barmenia) پیراهن شده به صورت کرم مشکی روی پیراهن درج شده اند. پیراهن جدید به صورت محدود در ۱۹۳۰ نسخه به فروش می رسد و عواید حاصل از فروش آن به مردم جنگ زده اوکراین اهدا خواهد شد.




(۲۰ مرداد ۱۴۰۰) لباس سوم بایر لورکوزن برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط جاکو رونمایی شد.

(۹ مرداد ۱۴۰۰) لباس دوم بایر لورکوزن آلمان برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط جاکو رونمایی شد.

(۲۲ تیر ۱۴۰۰) لباس اول بایر لورکوزن برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط جاکو رونمایی شد.

پیراهن جدید با الهام از لباس بیست سال پیش لورکوزن(۰۲-۲۰۰۱) که یادآور فصل درخشان این تیم با کسب عنوان نایب قهرمانی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان است ارائه شده است.

پیراهن جدید با ترکیب میلان طور در زمینه متشکل از نوارهای راه راه قرمز و مشکی است. محدوده شانه به رنگ مشکی است و جزئیات سفید در حاشیه یقه و محدوده پهلو به چشم می خورد.

لباس ۱۲۰ سالگی لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس ویژه صد و بیستمین سال تاسیس باشگاه بایر لورکوزن در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن جدید که برگرفته از اولین لباس تیم مربوط به فصل ۰۸-۱۹۰۷ است در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با یقه پولو و نوار لبه آستین قرمز ارائه شده است. اولین لوگوی تاریخ باشگاه … ادامه مطلب لباس ۱۲۰ سالگی لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس سوم لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم بایر لورکوزن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک گرافیک انتزاعی ذغالی در قسمت جلوی پیراهن و آستین ها ارائه شده است. وجه داخلی آستین سفید/طوسی است و لوگوی باشگاه لورکوزن، کاستوره و اسپانسر(Barmenia) نیز تک رنگ آبی روشن هستند. … ادامه مطلب لباس سوم لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم بایر لورکوزن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن زیگزاگی محو ارائه شده است. اسپانسر و همچنین وجه داخلی آستین ها مشکی است و لوگوی باشگاه لورکوزن و کاستوره نیز طلایی رنگ هستند. شورت و جوراب سفید با جزئیات مشکی … ادامه مطلب لباس دوم لورکوزن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام دو تا سوال داشتم یک قرارداد جاکو با بایرن لور گوزن کی تموم میشه دو کاستوره کی افتتاح شده