رفع منع قانونی لیگ برتر به نفع چلسی

توسط

تیم کیتز – سازمان لیگ برتر انگلیس با کاستن از سخت گیری های مرسوم در این لیگ، شانس به رخ کشیدن قهرمانی جهان را در ادامه فصل به چلسی داد.

مطابق تصمیم مسئولان لیگ برتر از این پس تیم های انگلیسی که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان شوند مجاز خواهند بود بج قهرمانی این رقابت ها را در کلیه مسابقات لیگ روی پیراهن خود نصب کنند.

پیش از این تیم ها در این موقعیت بنا به تبصره ای فقط اجازه داشتند در یک بازی لیگ این نشان را به نمایش بگذارند. چلسی که بعد از قهرمانی جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ اولین بار مقابل کریستال پالاس از این نشان استفاده کرد، در دیدار اخیر خود مقابل برنلی برای دومین بار در یک مسابقه لیگ بج قهرمانی جام باشگاه های جهان را روی پیراهن خود به نمایش گذاشت تا به اولین تیم انگلیسی تبدیل شود که مجاز به درج این نشان در کلیه مسابقات لیگ شده است.

از زمان اعطای بج طلایی رنگ به قهرمان رقابت های جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۰۷ تا کنون منچستر یونایتد(سال ۲۰۰۸) و لیورپول(سال ۲۰۱۹) تنها تیم های انگلیسی بودند که موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شدند اما به دلیل موانع قانونی اجازه درج نشان قهرمانی جهان را روی پیراهن خود در مسابقات لیگ برتر نیافتند.




چلسی و بج قهرمانی جهان؛ فقط یک بازی

(۲ اسفند ۱۴۰۰) چلسی در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس برای اولین بار بج قهرمانی جهان را بر روی پیراهن خود به نمایش گذاشت.

چلسی پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه های جهان ۲۰۲۱ مجوز نصب بج طلایی رنگ قهرمان این مسابقات را از فیفا دریافت کرد و تا روز مسابقه فینال این رقابت ها در سال ۲۰۲۲ مجاز به نمایش آن روی لباس خود و همچنین فروش پیراهن های خود با این نشان خواهد بود.

هر چند این مجوز برای تیم های حاضر در اکثر لیگ های معتبر تمام بازه حدودا یکساله را شامل می شود اما داستان در لیگ برتر انگلیس متفاوت بوده و طبق قوانین موجود تیم ها از افزودن هرگونه نماد و نشان در میانه های فصل به لباس خود منع شده اند.

به این ترتیب چلسی همانند لیورپول قهرمان سال ۲۰۱۹ جام باشگاه های جهان فقط در همین یک مسابقه اجازه درج این نشان روی پیراهن خود را از پرمیر لیگ دریافت کرد و از بازی بعدی پیراهن چلسی به حالت اولیه خود باز می گردد و آبی پوشان لندن فقط در رقابت های بین المللی(لیگ قهرمانان اروپا و …) مجاز به نصب بج قهرمانی جهان روی پیراهن خود خواهند بود.

تگ قهرمانی جهان در همه مسابقات روی لباس منچسترسیتی

تیم کیتز – تگ قهرمانی رقابت های جام باشگاه های جهان ۲۰۲۳ جزء جدید و ثابت لباس منچسترسیتی در ادامه فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ خواهد بود. نشان یادبود قهرمانی سیتی در قالب یک تگ طلایی در مرکز سینه بین لوگوی باشگاه و پوما خودنمایی خواهد کرد. سیتیزن ها از این پس مجاز خواهند بود این نشان ویژه … ادامه مطلب تگ قهرمانی جهان در همه مسابقات روی لباس منچسترسیتی

نشان ویژه گلزن برتر لیگ فرانسه

تیم کیتز – لیگ فرانسه از یک تگ ویژه برای استفاده بر روی لباس برترین گلزن این رقابت ها رونمایی کرد. این نشان از یک شش ضلعی طلایی به همراه حرف S (ابتدای کلمه Scorer به معنی گلزن) و عدد ۱ که به جایگاه بازیکن در جدول گلزنان اشاره دارد تشکیل شده است. نکته جالب … ادامه مطلب نشان ویژه گلزن برتر لیگ فرانسه

تغییر ویژه باز هم در گوشه لباس رئال مادرید

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها