لباسی که به حریفان می گوید چگونه سوئد را شکست دهند!

توسط

تیم کیتز – لباس تیم ملی فوتبال زنان سوئد برای رقابت های یورو ۲۰۲۲ زنان توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی ساده و به رسم همیشه در زمینه به رنگ زرد همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، سه خط روی شانه و نوار درز آستین ارائه شده است. یک نوار زیگزاگی زرد بر روی یقه خودنمایی می کند، لوگوی فدراسیون فوتبال سوئد نیز در مرکز پیراهن قرار گرفته و لوگوی آدیداس در بالای آن جانمایی شده است، رویه ای که در لباس جدید دیگر تیم های ملی زنان تحت پوشش آدیداس رعایت شده است.

در اقدامی عجیب و جالب توجه چند نوار پهن دفترچه مانند حاوی جمله “HOW TO STOP SWEDEN” به معنی “چگونه سوئد را متوقف کنیم” به همراه جملات ریز بر روی چند نوار زیر آن است که در واقع آنالیز عملکرد بازیکنان تیم ملی زنان سوئد است در داخل یقه دوخته شده که نکاتی درباره نقاط قوت و ضعف بازیکنان سوئد را بیان می کند.

این راهنمای شکست سوئد به صورت کامل تر در سایتی با همین عنوان منتشر شده و تیم های حریف را نسبت به آنها آگاه می کند. هنوز انگیزه انتشار نقاط مثبت و منفی بازی تیم زنان سوئد مشخص نیست، از سویی مشخص نیست در این راهنما به حقایق اشاره شده یا با هدف فریب و گمراه کردن حریفان انتشار یافته است.

لباس دوم تیم ملی زنان سوئد برای یورو ۲۰۲۲ زنان نیز در زمینه به رنگ آبی تیره همراه با جزئیات زرد از سوی آدیداس ارائه شده است.

لباس سوئد ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی سوئد برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن برجسته مدور در سرتاسر پیراهن حول محور لوگوی فدراسیون سوئد در سمت چپ سینه ارائه شده است. یقه به رنگ سرمه ای با یک … ادامه مطلب لباس سوئد ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

تیم کیتز - لباس اول تیم ملی سوئیس برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان توسط پوما رونمایی شد. در طراحی لباس جدید سوئیس طبیعت کوهستانی این کشور مورد توجه قرار گرفته است. لباس اول سوئیس برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس تیم های ملی آفریقای جنوبی و دانمارک برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان … ادامه مطلب لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

لباس سوئد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی

به نظرم جالب نیست که روی پیراهن ملی کشورشون به زبان انگلیسی نوشتن…