قرارداد السد با نیوبالانس

توسط

تیم کیتز – باشگاه السد قطر برای تامین لباس این تیم از ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برند نیوبالانس قرارداد امضا کرد.

رقم قرارداد السد با نیوبالانس اعلام نشده اما طول مدت اولیه توافق سه سال و قابل تمدید خواهد بود. این قرارداد علاوه بر فوتبال رشته های کراس فیت، پدل، شنا و آکادمی های MMA باشگاه السد را نیز پوشش می دهد.

به موجب این قرارداد السد به اولین تیم باشگاهی و ملی تحت قرارداد با نیوبالانس در خاورمیانه تبدیل شد. به عنوان یک فرضیه یکی از انگیزه های احتمالی نیوبالانس برای ورود به این قرارداد ممکن است استفاده از فضاهای تبلیغاتی جنبی قبل و همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد. از سویی این احتمال می رود که خود این قرارداد جزو بندهای الزام آور قرارداد بزرگتری پیرامون فعالیت های تبلیغاتی نیوبالانس در جام جهانی قطر باشد.

السد از سال ۲۰۱۷ به مدت پنج فصل لباس ها پوما را بر تن می کرد.

لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم السد قطر برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن سوم یاران محمدامین حزباوی در زمینه به رنگ سبز روشن همراه با یک پترن متشکل از نوارهای راه راه بریده بریده در سایه ای تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آسیتن و … ادامه مطلب لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس دوم السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم السد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ ستارگان قطر توسط نیوبالانس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید یاران امین حزباوی را در ادامه ببینید.

ویدیو | رونمایی لباس السد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا باشگاه های ایرانی با با این برند ها قرارداد نمیبندن ؟؟؟

وقتی قبلا اسپانسر لیورپول بوده معلومه گرونه