لباس دوم اتلتیکومادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط نایک رونمایی خواهد شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ آبی تیره همراه با یقه و نوار پهلو راه راه قرمز و آبی ارائه شده است. لوگوی باشگاه اتلتیکو مادرید، نایک و اسپانسرها نیز به صورت تک رنگ قرمز کار شده است.

شورت آبی تیره با نوار مشابه پیراهن در کناره ها به همراه جوراب های آبی تیره و قرمز که با افکت مشابه یقه و نوار پهلو در هم ادغام می شوند ترکیب لباس دوم اتلتیکو مادرید در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول اتلتیکومادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب عمده راه راه قرمز و سفید که این بار یک نوار باریک آبی نیز در بین نوارهای راه راه گنجانده شده، ارائه شده است. خطوط محو شونده قرمز و آبی که در محدوده نوارهای … ادامه مطلب لباس اتلتیکو مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم اتلتیکو مادرید (تصاویر جدید)

تیم کیتز – لباس دوم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی رسما توسط نایک رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ سبز دودی روشن همراه با یقه و نوار لبه آستین قرمز و سفید و نوار پهلو سفید ارائه شده است. لوگوی باشگاه ترکیبی از قرمز و سفید … ادامه مطلب لباس دوم اتلتیکو مادرید (تصاویر جدید)

لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. لباس جدید که به صورت نسخه محدود عرضه شده از طرح های تیمی آماده نایک است. پیراهن بدون جزئیات رنگی خاصی در زمینه یکدست به رنگ سرمه ای نسبتا تیره ارائه شده است. لوگوی باشگاه به شکل معمول خود و لوگوی … ادامه مطلب لباس اتلتیکومادرید ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها