لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال بارسلونا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط نایک رونمایی خواهد شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طلایی در حاشیه یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. لوگوی باشگاه، نایک و اسپانسرها نیز همگی به صورت تک رنگ و طلایی هستند.

یک نوار باریک با رنگ های پرچم کاتالونیا در پشت پیراهن پایین یقه به همراه شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس دوم بارسلونا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه بارسلونا برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه از یک پترن گرافیکی برگرفته از فرم لوگوی باشگاه بارسلونا مرکب از رنگ های زرد، قرمز و آبی تیره تشکیل شده است. یقه به رنگ سرمه ای و با فرمی خاص که قسمت بالایی آن … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها