تکثر سبزهای ذوب آهن زیر نور آفتاب

توسط

تیم کیتز – بازی زیر نور آفتاب باعث شده اختلاف تنالیته رنگی لباس ذوب آهن بیش از پیش به چشم بیاید.

در آغاز فصل جاری به این مورد اشاره کرده بودیم و حالا با جلوتر آمدن زمان برگزاری مسابقات، شدت این مغایرت رنگی به دلیل تابش نور خورشید افزایش یافته است.

پیش از این به دلیل استفاده از پارچه های رنگی تفاوت چشمگیری بین شورت و جوراب وجود نداشت و یکی از دغدغه ها نزدیک کردن رنگ بافت جوراب به دو بخش بالایی بود، اما حالا به وضوح سه سایه(یا بیشتر) متفاوت از رنگ سبز را در لباس ذوب آهن می بینیم.


لباس سبز ذوب آهن با همان ارور دو فصل پیش

(۳۰ مرداد ۱۴۰۱) در حالی که فصل گذشته با استفاده از پارچه چاپی برای شورت مشکل چند رنگی لباس ذوب آهن برطرف شده بود، در فصل جدید مجددا شاهد تنوع طیف رنگ سبز در لباس ذوب هستیم.

ذوب آهن دو فصل قبل هم مشکل مشابهی را به دلیل استفاده از چند نوع پارچه متفاوت در لباس سبز خود داشت(اینجا ببینید) و حالا به دلیل هم تراز نبودن کد رنگ پارچه استفاده شده برای بخش جلو، پشت و آستین پیراهن و همچنین شورت در فصل جدید دوباره عدم تعادل رنگی در ست لباس سبز ذوب آهن نمود پیدا کرده است.


(۱۹ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول و دوم ذوب آهن برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که توسط مجید تامین می شود رونمایی شد.

پیراهن اول در زمینه عمدتا سفید همراه با یک پترن گرافیکی متشکل از خطوط در سایه های تیره و روشن رنگ سبزارائه شده است. شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول(لباس سفید) ذوب آهن در فصل جدید لیگ خلیج فارس را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ سبز همراه با تصویر کاشی کاری مسجد جامع عباسی اصفهان در سایه ای تیره تر از زمینه ارائه شده که با شورت و جوراب سبز کامل می شود.

نکات هفته سی ام لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته پایانی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر خلیج فارس خواهیم داشت. طراحی سکوی قهرمانی لیگ برتر در فصل ۰۳-۱۴۰۲ برگرفته از فرم جام قهرمانی این رقابت ها بود که از نظر ایده قابل قبول اما از نظر کیفیت اجرا می توانست بهتر از … ادامه مطلب نکات هفته سی ام لیگ برتر

نکات هفته بیست و هشتم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. وضعیت ظاهری استادیوم های فوتبال ایران بیانگر فاصله ای است که از این حیث با فوتبال روز دنیا(و حتی منطقه) داریم. نمای بیرونی استادیوم خانگی نساجی به مانند بسیاری دیگر از ورزشگاه … ادامه مطلب نکات هفته بیست و هشتم لیگ برتر

نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. لباس آلومینیوم عموما در تقابل با استقلال یا پرسپولیس با تغییر در چیدمان تبلیغات روی لباس همراه است و این بار نیز مقابل استقلال یک جمله شعاری به پشت پیراهن اضافه و تبلیغ … ادامه مطلب نکات هفته بیست و سوم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظرم کیت های خوبی هستن مخصوصا کیت دوم که واقعا زیباست.
جا داره از طراح کیت دوم آقای محسن رحیمی که توی چالش همین سایت تیم کیتز شناخته شدن تشکر جانانه کرد.
امیدوارم سایت تیم کیتز مجددا با راه اندازی چالش طراحی،استعداد های پنهان این عرصه رو وارد میدان کنند تا سطح طراحی ها بالاتر و بهتر بشه.

کیت اول به نظرم طرحش جالب نیست و میتونست طرح بهتری اجرا بشه اما کیت دوم طرح زیبایی اجرا شده ولی کاش یه مقدار محور تر یا اینکه نقوش طرح با رنگ سفید استفاده میشد روی طرح

خیلی عالی

دیگه اینجا ایرانه این موارد کاملا طبیعی
برند مجید خوب بود اما دیگه خوب نیست
امیدوارم یه برند ورزشی مناسب روزی به صنعت پوشاک معرفی شه…

تیم کیتز لطفا لباس جدید ناپولی را مورد نظر قرار بده

لباس به مناسبت ولنتاین!!!!!