لباس دائگو اف سی ۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس دائگو اف سی کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۳ توسط برند گل استودیو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی آسمانی همراه با تکرار یک المان گرافیکی به صورت بی رنگ در سطح پیراهن ارائه شده است. یقه به رنگ سرمه ای و نوار لبه آستین نیز سرمه ای و قرمز است. شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس اول جدید دائگو را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با طرح مشابه لباس اول در زمینه سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین هم رنگ لباس اول ارائه شده که با شورت و جوراب سفید کامل می شود.

لباس های کی لیگ کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۲ – چونبوک موتورز

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در فصل ۲۰۲۲ کی لیگ کره جنوبی(K League) به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهند شد. لباس چونبوک هیوندای موتورز ۲۰۲۲ لباس دوم چونبوک هیوندای برای فصل ۲۰۲۲ با طرح قدیمی مشابه لباس اول در زمینه سفید همراه با پترن نقطه ای سبز بر … ادامه مطلب لباس های کی لیگ کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۲ – چونبوک موتورز

ظهور برند جدید در دنیای ورزش؛ سایت Goal!

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال دائگو اف سی کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۱ برای اولین بار توسط برند سایت Goal.com یعنی گل استودیو رونمایی شد. گل استودیو که به عنوان یک برند لایف استایل در حال حاضر صرفا در سه کشور آسیایی چین، ژاپن و کره جنوبی فعالیت دارد … ادامه مطلب ظهور برند جدید در دنیای ورزش؛ سایت Goal!

لباس های دائگو برای فصل ۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم دائگو کره جنوبی برای فصل ۲۰۲۰ کی لیگ از سوی تولیدکننده ای به نام "فوروارد" رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست آبی آسمانی همراه با یقه سفید و مشکی و نوار لبه آستین و پشت یقه در سایه ای نزدیک … ادامه مطلب لباس های دائگو برای فصل ۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برند گل استدیو 🤔 فوتبال برتر هم پس میتونه یعنی از اینا تولید کنه

لوگو گل استودیو اپدیت شد😁