ست رسمی یوونتوس از برند لورو پیانا | Juventus x Loro Piana

توسط

تیم کیتز – باشگاه یوونتوس با همکاری برند ایتالیایی لورو پیانا(Loro Piana) از اولین ست رسمی خارج از زمین بیانکونری در سال ۲۰۲۳ رونمایی کردند.

کالکشن جدید شامل کت و شلوار مشکی، پلیور بافت یقه دار سفید و کفش به عنوان ست رسمی و بافت مشکی و شلوار طوسی به عنوان ست مکمل جانبی می شود.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

تیم کیتز – لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید با یک گرافیک انتزاعی مرکب از زرد و سفید در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. پنل سه گوش جلو و پشت شانه، محدوده پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن از جمله بخش های … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

ویدیو | رونمایی لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید بیانکونری با الهام از فرود بر روی ماه را در ادامه ببینید.

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه شده است. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه، درز آستین و پهلو نیز به رنگ مشکی خواهد بود و یقه نیز ترکیبی از … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درود، اگر امکان داره برای هر پست و قسمت نظرات “لایک” و “دیسلایک” رو فعال کنید تا از این طریق بشه نطر مثبت و منفی رو اعمال کرد. این طوری حتی شما هم از سلیقه مخاطبان و اقبال بیشتر به مطالب سایت مطلع می‌شوید. با تشکر