بارسلونا با ترکیبی که ندیده بودیم

توسط

تیم کیتز – بارسلونا در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲ مقابل رئال بتیس برای اولین بار طی سال های اخیر از شورت و جوراب قرمز برای لباس اول خود استفاده کرد.

این تصمیم از سوی گروه داوری مسابقه و برای جلوگیری از تداخل رنگی احتمالی شورت و جوراب سرمه ای بارسلونا با شورت و جوراب مشکی بتیس اتخاذ شده است. با توجه به رنگ غالب سرمه ای پیراهن، ترکیب آن با شورت و جوراب قرمز ظاهری کاملا جدید برای آبی اناری ها خلق کرده است.

بارسلونا پیش از این در فصل های ۰۶-۲۰۰۵، ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۶-۲۰۱۵ به طور ثابت از شورت قرمز برای ست لباس اول خود استفاده کرده بود که همگی بر خلاف این بار با جوراب آبی ست شده بودند.

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

تیم کیتز – اسپانسر پیراهن بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به لوگوی یک خواننده تغییر خواهد کرد. در سایه همکاری بارسلونا و اسپاتیفای اسپانسر اصلی لباس بارسلونا، این بار لوگوی کارول جی خواننده کلمبیایی در محل اسپانسر اصلی روی پیراهن این تیم نقش خواهد بست. پیراهن بارسلونا با لوگوی کارول جی(FC Barcelona … ادامه مطلب تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نمیدونم چرا از ترکیب ابی و قرمز استفاده نشده با توجه به اینکه کد رنگ ابی استفاده شده در کیت کمرنگ بوده!!

قرمز این شورت و جوراب چند استاپ کمرنگ تر از قرمز راه‌راه پیراهن است. در اصل شکل طراحی و color cod این پیراهن تناسبی برای استفاده از رنگ قرمز یا آبی روشن برای شورت و جوراب ندارد و فقط با رنگ سرمه‌ای set میشود.
والسلام

نمی‌دونم چرا ولی از این ترکیب خوشم اومد

نمیدونم چرا ولی این ترکیب جالب نیست