لباس ویژه ژاپن با الهام از این شیرینی!

توسط

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال ژاپن با همکاری آدیداس و یک طراح لباس با نام نیگو از لباس ویژه ای برای تیم ملی ژاپن رونمایی کرد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ صورتی روشن و در محدوده آستین ها، یقه، پهلو و نوار کناری و لبه پایین به رنگ سبز هستند. این ترکیب رنگ در واقع الهام گرفته از یک شیرینی ژاپنی به نام ساکوراموچی است که در آن خمیر برنج به رنگ صورتی در آمده و داخل یک برگ درخت گیلاس(ساکورا) پیچیده می شود.

این پیراهن در کنار اقلام دیگری در قالب یک کالکشن عرضه شده که قیمت پیراهن به تنهایی ۱۲۰ یورو است. هنوز مشخص نیست که تیم ملی ژاپن در مسابقه ای این لباس را بر تن خواهد کرد یا خیر.

کالکشن لایف استایل ژاپن x یاماموتو | Japan x Y-3 2024

تیم کیتز – کالکشن لایف استایل تیم ملی ژاپن برای سال ۲۰۲۴ با همکاری طراح ژاپنی یوجی یاماموتو تحت برندینگ Y-3 همزمان با لباس جدید این تیم توسط آدیداس عرضه شد. مجموعه جدید شامل اقلامی همچون ژاکت گلدوزی شده، تیشرت آستین کوتاه، تیشرت یقه دار آستین بلند در دو رنگ، هودی، شلوار، شلوارک ساده و … ادامه مطلب کالکشن لایف استایل ژاپن x یاماموتو | Japan x Y-3 2024

ویدیو | رونمایی لباس ژاپن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس های تیم ملی ژاپن برای سال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ اولین بار با برند Y-3 توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس های جدید ژاپن را در ادامه ببینید.

لباس ژاپن ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ اولین بار با برند Y-3

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی ژاپن برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ با طراحی یوجی یاماموتو تحت برندینگ Y-3 توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با شعله های آبی که بخش عمده ای از قسمت جلو و پشت پیراهن را پوشش می دهد ارائه … ادامه مطلب لباس ژاپن ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ اولین بار با برند Y-3

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به جز فونت شماره‌شون که به نظرم خلاقیت خوبی به تناسب خط ژاپنی داره، باقیش تقریبا زشته به نظرم.

ما رایت الا جمیلا

سلام تیم کیتز
نرم افزاری برای طراحی کیت اندروید میشناسید معرفی کنید؟
وب سایت ها هنگ میکنند وب سایتی مناسب چطور؟
ممنون

خیلی بهتر میشد طراحی بشه
واقعا خوب در نیومده

ایده ی خاص و عجیبیه ولی توی اجرا و ترکیب رنگی جای کار زیادی داره
پ.ن : فکرشو کنید آدیداس برای ایران با یه غذای ایرانی همچین کانسپتی طراحی کنه مثلا با قیمه یا آش 😜🤣🙃🙂