تغییر ویژه باز هم در گوشه لباس رئال مادرید

توسط

تیم کیتز – به دنبال کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه های جهان، یک تغییر کوچک در لباس رئال مادرید اعمال شد.

 

این تغییر مربوط به نصب بج یا تگ قهرمانی جام باشگاه های جهان ۲۰۲۲ روی پیراهن رئال می شود. این نشان در سمت راست بالای لوگوی آدیداس جانمایی شده و هر چند احساس می شود دلیل عمده آن به فرم یقه پیراهن رئال بر می گردد، اما این محل جایی است که مسئولان رئال به عنوان جای ثابت نشان قهرمانی جهان در نظر گرفته اند، حتی زمانی که یقه فرمی غیر از شکل حال حاضر داشته است. موردی که همواره توازن اجزای لباس رئال را بر هم زده است.

ویدیو | رونمایی لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید رئال را در ادامه ببینید.

رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

تیم کیتز – کمپانی آدیداس به طور همزمان از لباس سوم ۵ تیم الیت خود برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد. این کمپین شامل رونمایی از لباس سوم تیم های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال با حضور زین الدین زیدان، الساندرو دل پیرو، ریو فردیناند، باستین شواینشتایگر و پاتریک ویرا ستاره های قدیمی … ادامه مطلب رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به طوسی مایل به قهوه ای همراه با یک پترن حاوی حروف مخفف نام باشگاه رئال مادرید “RMCF” در قالب بافت تنفسی در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه طوسی تیره کار شده … ادامه مطلب لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

البته بجز اینکه محل لوگو روی پیراهن خاطره انگیز و زیبا هستش ، با نرم افزار لوگو رو وسط پیراهن قرار دادن و پیراهن شلوغ و زشت شد.

خوبه بابا
وسط زیاد جالب نی