لباس لیل ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم لیل فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن جدید به جهت ادای احترام به صنعت پر رونق نساجی شمال فرانسه در قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی در زمینه به رنگ کرم ارائه شده است. یک پترن محو متشکل از نشانگر قطب نما که در آن جهت شمال به رنگ قرمز و سرمه ای در آمده نیز سرتاسر پیراهن را پوشش داده است.


(۱۴ مهر ۱۴۰۱) لباس سوم لیل برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با پترنی متشکل از سایه خطی نماد باشگاه به رنگ طلایی در محدوده آستین و شانه ها که به سمت پایین در زمینه مشکی محو می شود ارائه شده است.

لوگوی باشگاه، نیوبالانس و همچنین اسپانسر نیز همگی تک رنگ طلایی هستند و نوار لبه آستین نیز مشکی با یک نوار عمودی سفید با حاشیه قرمز است. شورت و جوراب مشکی با جزئیات طلایی ترکیب لباس سوم لیل فرانسه در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۴ تیر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم لیل برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک نوار پهن سرمه ای با چهار نوار با ضخامت نزولی در زیر آن ارائه شده است.حاشیه یقه سفید و نوار لبه آستین نیز سرمه ای است. شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس اول لیل در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

پیراهن دوم لیل نیز در زمینه یکدست سفید همراه با یک گرافیک بافتی بی رنگ در سمت چپ پیراهن که المان های مرتبط با لوگوی باشگاه در آن دیده می شود ارائه شده است. مغزی دور یقه به رنگ قرمز و نوار کوتاه در لبه آستین هم قرمز با حاشیه سرمه ای است.

لباس لیل ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم لیل فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید در زمینه عمدتا به رنگ آبی همراه با تصویر مجسمه قدیسه یکی از نمادهای شهر لیل در چند سایه به رنگ های مرجانی، فیروزه ای و سرمه ای در اندازه های مختلف در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده … ادامه مطلب لباس لیل ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تغییر لوگوی باشگاه های فرانسوی به خاطر کودکان

 

لباس لیل برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم لیل مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نیوبالانس رونمایی شد. پیراهن سوم لیل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ پیراهن پیش مسابقه لیل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ (۲۴ تیر ۱۴۰۰) لباس دوم لیل فرانسه برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط نیوبالانس رونمایی شد. (۱۰ تیر ۱۴۰۰) لباس اول لیل مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ … ادامه مطلب لباس لیل برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز چرا در لیگ انگلیس در ترکیب لباس هاشون بیشتر از سفید استفاده می کنند؟؟
چلسی
منچستر سیتی و یونایتد
اورتون
ارسنال
و…

شاهکار تمام معنای نیوبالانس لباس اول سوم چهارم حرف ندارند