لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سرمه ای همراه با نوارهای زیگزاگی که رگه های گرافیکی صورتی/نارنجی(گلبهی) و آبی در دل آنها نمود دارد ارائه شده است. جزئیاتی مرکب از همین رنگ ها در حاشیه یقه و نوار لبه آستین نیز دیده می شود.


(۲۶ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با جزئیات زرد و آبی در قالب پترن گرافیکی مشابه لباس اول در محدوده آستین، پهلو و حاشیه یقه ارائه شده است. شورت آبی با جزئیات گرافیکی مشابه پیراهن در حاشیه های آن به همراه جوراب های زرد و آبی ترکیب لباس دوم ناتینگهام فارست در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.


(۱۱ تیر ۱۴۰۱) لباس اول ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه یکدست به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و حاشیه یقه با یک پترن گرافیکی محو الهام گرفته از پل ترنت به عنوان راه مواصلاتی شهر وست بریجفورد به بخش ورزشی شهر یعنی ورزشگاه خانگی ناتینگهام فارست ارائه شده است.

آخرین حضور ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس به قرن گذشته و فصل ۹۹-۱۹۹۸ باز می گردد. ناتینگهام فارست با ۱۵۷ سال قدمیت به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های جهان شناخته می شود.

لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سرمه ای همراه با پترن گرافیکی متشکل از خطوط راه راه به رنگ مرجانی ارائه شده است. یقه و نوار پهلو به رنگ سفید و سه خط روی شانه نیز نارنجی کار شده، … ادامه مطلب لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس های ناتینگهام فارست برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

لباس های چمپیونشیپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ (بخش سوم)

تیم کیتز – در این مطلب نگاهی به بخش سوم لباس تیم های حاضر در لیگ چمپیونشیپ (سطح دوم فوتبال انگلستان) در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهیم داشت.   لوتون تاون (پوما) لباس اول لوتون تاون ۲۰-۲۰۱۹ لباس دوم لوتون تاون ۲۰-۲۰۱۹ میدلزبرو (هومل) لباس اول میدلزبرو ۲۰-۲۰۱۹ لباس دوم میدلزبرو ۲۰-۲۰۱۹ میلوال (مکرون) لباس اول میلوال … ادامه مطلب لباس های چمپیونشیپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ (بخش سوم)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس سوم بیشتر لباس پیش مسابقه هستش

سلام تیم کیتز چرا اسپانسر نداره لباس ناتیگهام؟ اونم تو لیگ برتر؟؟